  • 1. Data: 2004-07-05 12:59:02
    Temat: Konto dla studenta
    Od: "Kubbek" <k...@o...pl>

    Szukam konta dla studenta w banku ktory posiada "normalne" odzialy. Jestem z
    Poznania. Zalezy mi na jak najnizszych kosztach za obsluge, duzej sieci
    bankomatów, obsludze przez www

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2004-07-07 10:02:54
    Temat: Re: Konto dla studenta
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Kubbek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Szukam konta dla studenta w banku ktory posiada "normalne" odzialy. Jestem
    > Poznania. Zalezy mi na jak najnizszych kosztach za obsluge, duzej sieci
    > bankomatów, obsludze przez www

    ING BSK

    - miesiecznie 2 PLN (3 miesiace gratis)
    - karta - 6 PLN/rok
    - bankomaty ING - 0PLN, Euronet 1 PLN

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-07-08 16:35:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Kubbek napisał:
    > Szukam konta dla studenta w banku ktory posiada "normalne" odzialy.
    > Jestem z Poznania. Zalezy mi na jak najnizszych kosztach za obsluge,
    > duzej sieci bankomatów, obsludze przez www

    Jak w Poznaniu to chyba nic nie przebije BZWBK pod względem liczby
    placówek i bankomatów. Nie żebym specjalnie lubił ten bank, ale dla
    studentów są przeważnie jakieś ciekawe promocje. http://42.pl/url/77o -
    tu są szczegóły oferty dla studentów a tu
    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/194663 promocje dla młdzoeży i studentów,
    którzy korzystają z BZWBK. Wg mnie warto sobie wyrobić Maestro Euro <26
    - dostaje się bezpłatne ubezpieczenie od NNW i szereg zniżek systemu
    Euro <26.

    K.