  • 1. Data: 2004-07-04 21:58:50
    Temat: MultiBank w Sosnowcu!!!
    Od: "lelek" <l...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczow.

    Nie wiem, czy o tym juz bylo, ale wreszcie MultiBank zawital do Sosnowca!!!!
    Nie wiem kiedy otwarcie, ale widzialem juz szyld. Dla zaciekawionych ziomali
    (he,he ucze sie nowomowy) zawiadamiam, ze placowka znajdowac sie bedzie przy
    skrzyzowaniu ulic Sienkiewicza i Koscielnej . Nomen omen na miejcu placowki
    banku Millenium, ktory tam kiedys mial oddzial...

    Pozdrawiam wszystkich

    lelek

    ---

  • 2. Data: 2004-07-05 18:32:11
    Temat: Re: MultiBank w Sosnowcu!!!
    Od: "piter" <y...@g...pl>

    lelek <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > skrzyzowaniu ulic Sienkiewicza i Koscielnej . Nomen omen na miejcu placowki
    > banku Millenium, ktory tam kiedys mial oddzial...

    Oby był też kolejny bankomat, euronetów nigdy za wiele w Sc :)

  • 3. Data: 2004-07-06 07:38:38
    Od: "Lelek" <l...@g...pl>

    > Oby był też kolejny bankomat, euronetów nigdy za wiele w Sc :)

    Bedzie na 100%, widzialem, ze jest juz zamontowany, podobnie jak terminal do
    obslugi konta....

    Pozdrv

    lelek