eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKonto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku? › Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku?
    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto dla stowarzyszenia - czy da radę założyć je w mBanku?
    Date: Sun, 28 May 2006 21:30:09 +0200

    Wojciech Nawara napisał:

    > Zwolnienie z opłat w Pekao okazało się być zwolnieniem jedynie na rok. W
    > zamian musieliśmy się spotkać i wysłuchać pań reklamujących konta
    > osobiste i karty płatnicze. Ostatecznie zostaliśmy przy PKO BP Wspólny
    > Cel za 14 PLN + 2 PLN za PKO Inteligo.

    Dzięki za informację. Coś tak czuję, że i to stowarzyszenie, skłoni się
    ku PKO BP "Wspólny cel". Jeszcze skontaktuję się z mBankiem, bo to
    ostatnia tania alternatywa, ale stowarzyszenie nie ma na razie
    zarejestrowanej działalności gospodarczej, więc pewnie firmowego się nie
    uda.

    Pozdrawiam,

    Krystian