  • 11. Data: 2004-06-03 12:23:01
    Temat: Re: Konto dla osoby prawnej (non-profit) - gdzie? Bardzo proszę :-)
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c9n18o$k57$1@news.onet.pl...

    > Wiecej juz niestaty nie ma cos mi sie wydaje.
    > No chyba, ze interesuja cie oferty od 30 zl w gore? :)

    ING BSK - Konto Zysk - przez 3 miesiace aktualnie w promocji za free :-)
    Pozniej np w Taryfie 1 - 15 PLN.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-06-03 17:02:23
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    napisał w wiadomości news:c9mr5t$7r1$1@news.onet.pl...

    > Istotnie - na stronie tego nie ma, ale zadzownilem i trzeba sie tylko udac
    > do placowki 9 zl/miesiac/.
    > Jak ktos chce lepsza kotrnole to i plusa za 30 zl.
    > Szkoda, ze sie nie chwala tym bardziej.

    A Plus nie jest tylko dla spółek? W każdym razie informacja na stronie tak
    sugeruje.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 13. Data: 2004-06-03 17:28:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Tomasz Waszczynski <w...@w...org> wrote:
    > A Plus nie jest tylko dla spółek? W każdym razie informacja na
    > stronie tak sugeruje.

    chyba oferuje wieksza funkcjonalnosc, ale mnie powiedzieli na ifolinii, ze
    stowarzyszenie moze zalozyc jesli chce sobie ustawic rozne prawa dostepu do
    rachunku przez internet

    http://www.PRnews.pl

  • 14. Data: 2004-06-04 08:01:31
    Od: Hubert <h...@o...pl>

    >ING BSK - Konto Zysk - przez 3 miesiace aktualnie w promocji za free :-)
    >Pozniej np w Taryfie 1 - 15 PLN.

    Na pewno dla osób prawnych?

    pozdrawiam
    Hubert

    Ludzie są fajni jak są skromni :-)

  • 15. Data: 2004-06-04 09:08:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Hubert" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na pewno dla osób prawnych?

    Podmioty ktorych podstawowym celem statutowym nie jest dzialalnosc
    gospodarcza (tzw podmioty non-profit), a ktorych budzet na rok biezacy lub
    osiagany roczny przychod netto ze sprzedazy, wynosi ponizej 800 tys EUR,
    niezaleznie od formy prowadzonej ksiegowosci.

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2004-06-06 07:16:48
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Wiecej juz niestaty nie ma cos mi sie wydaje.

    A Pekaosa ?

    Tabel nie porównywałem, ale wiem, że 'moje' stowarzyszenie ma konto w
    PKO BP SA - za wspomniane 14 PLN, i Pekao SA - za darmo. Nie wiem,
    dlaczego za darmo, czy jest to w TOiP i jakie są pozostałe opłaty - ale
    jest za friko - ja nie mam siły i czasu dokopać się do ichnich tabel.

    WN

  • 17. Data: 2004-06-07 10:10:53
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jeśli jednak byś mógł, to ciekawe, bo rada rodziców szkoły płaci w PeKaO
    S.A. bardzo słono...
    JaC