  • 1. Data: 2005-08-25 22:42:15
    Temat: Re: Konto bez zatrudnienia
    Od: "Agnieszka Kotlińska" <a...@p...onet.pl>

    Witaj!tez polecam Lukas Bank.Korzystam z tego banku od 4 lat i naprawde jestem
    b.zadowolona!Z "wodotryskow" masz Electron za free,prowadzenie za free,no i
    przelewy za free.Malo tego za placenie Electronem dostajesz co miesiac zwrot 1 zl!
    Rozwaz takze Volkswagen Bank!

    Chciałem ostatnio założyć ONEKONTO w CITY, bo to niby systematyczne wpłaty nie
    wymagane, a gotówki mi się trochę uzbierało, więc bez opłat za prowadzenie
    konta. Ale za to i tak panienka z okienka oświadczyła że wymagane jest
    zaświadczenie o zatrudnieniu, którego nijak dostarczyć nie mogę. Czy ktoś mógłby
    mi doradzić jakieś konto, które mogę założyć bez wnoszenia stałych wpłat i nie
    będąc nigdzie zatrudnionym? Nie musi być z wodotryskami, starczy jakaś karta
    typu Maestro albo Electron, działająca za granicą. Wskazany dostęp przez internet.
    > Swoją drogą to dziwne, nie chcę od banku żadnych kredytów ani nawet kart
    kredytowych, starczy mi jeśli MOJE wpłacone pieniądze potem będę mógł wypłacić.
    A tu taki zimny prysznic.