  • Data: 2013-04-03 17:47:48
    Temat: Re: Konto bankowe bez stałych dochodow
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:kjhgk3$din$1@node1.news.atman.pl...
    > On 2013-04-03 16:37, Piotr Gałka wrote:
    >
    > Widzisz, a ja dla odmiany prawie nigdy nie wyplacam w "swoich"
    > bankomatach - bo jest i mikroskopijnie malo, a nawet gdyby bylo wiecej to
    > nie chcialoby mi sie ich szukac. Ze swoich bankomatow to czasem korzystam
    > zeby uzyc funkcji "wplatomatu" - jakas splata KK na przyklad.

    Nie wiem gdzie jest jakiś "nie mój" bankomat - musiałbym poszukać.
    Tak, czy siak przyjęcie założenia o jednej wypłacie w miesiącu z nie swojego
    bankomatu przy porównywaniu banku dla którego "swoje" bankomaty to prawie
    wszystkie z bankiem dla którego "swoich" prawie nie ma niweczy sensowność
    wyciąganych z porównania wniosków.
    Ewentualny sens miałoby założenie o jednej wypłacie z losowego bankomatu
    (opłatę za taką wypłatę mnożyło by się przez prawdopodobieństwo trafienia w
    nie swój), albo o dokonywaniu wszystkich wypłat z losowych bankomatów.
    P.G.