  • 1. Data: 2005-07-21 12:46:44
    Temat: Konto Euro + karta Maste rCard w BZ WBK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Ktos mi powie jak wyglada ta karta ? To jest faktycznie Master Card ? Bo
    na stronie niby pisza, ze Master Card ale jak clickam w odnosnik pod
    opisem tego konta to moim oczom ukazuje sie opis karty Euro<26 Maestro
    BZWBK. Jak to jest naprawde ? Nie mam czasu przejsc sie do oddzialu po
    info, a nie ukrywam ze karta rozliczna w Euro bez przewalutowania jest
    dla mnie bardzo ciekawa opcja.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-07-21 13:15:32
    Temat: Re: Konto Euro + karta Maste rCard w BZ WBK
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

> [...]
    > BZWBK. Jak to jest naprawde ? Nie mam czasu przejsc sie do oddzialu po
    > info, a nie ukrywam ze karta rozliczna w Euro bez przewalutowania jest dla

    jest to karta MC wypukła rozliczana w euro, koszt karty 10 euro rocznie, na
    stronie pewnie link jest krzywy :)

  • 3. Data: 2005-07-21 13:22:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Grzes napisał(a):

    > jest to karta MC wypukła rozliczana w euro, koszt karty 10 euro rocznie,
    > na stronie pewnie link jest krzywy :)

    Juz wiem jak wyglada. Minus taki, ze bede musial na nia czekac 3
    miesiace... No coz trudno :)

    Ale ze kosztuje 10euro/rok to jeszcze nie znalazlem.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-07-21 14:33:16
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > Juz wiem jak wyglada. Minus taki, ze bede musial na nia czekac 3
    > miesiace... No coz trudno :)

    Nie musisz czekac jak udokumentujesz 6miesieczna wspolprace z innym bankiem.

    Sebastian.

  • 5. Data: 2005-07-21 14:34:59
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@S...poczta.NIE.onet.TU.pl>

    > Juz wiem jak wyglada. Minus taki, ze bede musial na nia czekac 3
    > miesiace... No coz trudno :)

    Dlaczego? Ja dostałem ja w tydzień i to w normalnym trybie.

    > Ale ze kosztuje 10euro/rok to jeszcze nie znalazlem.

    Niestey tyle kosztuje.
    Z innych ciekawostek - stała prowizja przy wypłacie z zagranicznego
    bankomatu - 2,5EUR niezaleźnie od kwoty.

    Telesfor Baudot (Tele2001 at poczta kropka onet kropka pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 6. Data: 2005-07-21 18:19:28
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > BZWBK. Jak to jest naprawde ? Nie mam czasu przejsc sie do oddzialu po
    > info, a nie ukrywam ze karta rozliczna w Euro bez przewalutowania jest

    I do tego ta karta ma *chip* jak wszystkie wydawane obecnie przez BZWBK,
    mozna placic w nia w internecie.
    W oddziale powiedziano mi, ze po dostarczeniu historii rachunku z innego
    banku, karta w praktyce po 7 dni (regulaminowo do 14) czeka na mnie do
    odbioru w oddziale.

  • 7. Data: 2005-07-21 18:22:36
    Od: "bez SCIEMY" <b...@g...pl>

    > Ale ze kosztuje 10euro/rok to jeszcze nie znalazlem.

    Gdyz tej informacji na www chyba nie ma.

    Warto tez pamietac, iz konto bedzie bezplatne tylko wtedy, jesli
    zrezygnujesz z wyciagow (bezplatny podglad przez internet co sie dzieje na
    rachunku z powodzeniem wyciag zastepuje, uruchamiany i przez caly czas
    posiadania rachunku za free).

  • 8. Data: 2005-07-21 18:25:39
    Od: "August" <n...@p...pl>

    W artykule news:dbo7jg$353$1@nemesis.news.tpi.pl grupowicz Mithos napisał:

    > Juz wiem jak wyglada. Minus taki, ze bede musial na nia czekac 3
    > miesiace... No coz trudno :)
    >
    > Ale ze kosztuje 10euro/rok to jeszcze nie znalazlem.

    W każdym razie chyba do tego dochodzi minimalna pierwsza wpłata 100 euro -
    znalazłem to klikając nie przez kartę, a konto walutowe - sprawdź dokładniej
    czy tak rzeczywiście jest czy nie.

    --
    S pozdravem,
    August

  • 9. Data: 2005-07-21 18:41:59
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bez SCIEMY" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Gdyz tej informacji na www chyba nie ma.

    Dość skutecznym sposobem szukania informacji o opłatacj jest ... Tabela
    Opłat i Prowizji. Tam jest informacja, że wydanie tej karty jest bez opłat,
    a opłata roczna za jej użytkowanie wynosi 10 EUR.

  • 10. Data: 2005-07-21 18:44:26
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > W oddziale powiedziano mi, ze po dostarczeniu historii rachunku z innego
    > banku, karta w praktyce po 7 dni (regulaminowo do 14) czeka na mnie do

    Jak kilka miesięcy temu występowałem o kartę w BZWBK (wprwadzie zwykłą
    złotówkową) to w 4 dni robocze była już w oddziale.
    Natomiast jak dopiero złożysz wniosek o kartę to prawdopodobnie nie będziesz
    musiał przychodzić do oddziału. Przy składaniu wniosku dostaniesz od razu
    PIN, a kartę pocztą.