  • 1. Data: 2002-11-27 21:34:49
    Temat: Kont lokacyjne w Reiffeisen
    Od: i...@p...pl

    Przymierzam sie do zalozenia konta lokacyjnego w Reiffeisen.
    Procent odsetek jest wyzszy niz w wielu innych bankach
    przy podobnych kontach. Zastanawiajace jest to, ze
    procent jest wyzszy nawet od lokaty terminowej !!
    Konto jest calkowicie bezplatne.
    Czyzby rzeczywiscie bylo tak pieknie jak w reklamach
    czy moze ja czegos nie zauwazam ? Mowiac prosciej
    jest w tym jakis haczyk czy nie ? Moze ktos juz
    przerabial ta lekcje i moze sie podzielic.

    Ircys

  • 2. Data: 2002-11-27 21:41:53
    Temat: Re: Kont lokacyjne w Reiffeisen
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik
> [...]
    > przy podobnych kontach. Zastanawiajace jest to, ze
    > procent jest wyzszy nawet od lokaty terminowej !!

    tak jest faktycznie - bez żadnych haczyków, a na dodatek +1punkt % jesli
    saldo nie spadnie ponizej chyba 7000 (zroc na to uwagę dokładnie od dnia
    pierwszej wpłaty)

    mankamenty - krotko otwarte kasy, malo oddzialow - ale jak ktos ma blisko
    i moze czasem do banku wpasc to jest OK. W sobote 2 oddzialy w Warszawie
    byly czynne - czy sa nadal to nie wiem.
    Moze licza na to ze klient skusi sie na pelnego RORa ze zleceniami stalymi a
    wtedy to juz sie placi za prowadzenie, dlatego rora jeszcze tam nie mam :-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-11-28 07:32:44
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Dnia 02-11-27 22:41, Użytkownik blad napisał:

    > tak jest faktycznie - bez żadnych haczyków,

    haczyk mały jest, konto jest progresywnie oprocentowane, czyli jak masz
    na nim 8.000,00 to ok. 5000,00 masz na 3,7% a pozostale 3000 na 4,3%
    itd. Oczywiście jest i dodatkowa premia, ale dla "malych" kwot na koncie
    ("male" w cudzysłowie bo jest względne) są lepsze banki.

    andy_nek

  • 4. Data: 2002-11-28 12:18:36
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]

    > itd. Oczywiście jest i dodatkowa premia, ale dla "malych" kwot na koncie
    > ("male" w cudzysłowie bo jest względne) są lepsze banki.

    Dodam jeszcze jeden haczyk: do 1.000 konto nie jest oprocentowane. O
    szczegółach przeczytaj w dzisiejszej www.rp.pl w dodatku Moje Pieniądze.

    Ale zaletą tego konta są przelewy wraz z przesyłaniem potwierdzeń na adres
    domowy: wszystko gratis.

    Po przeczytaniu kilku tygodniowych dodatków Moje Pieniądze dowiesz się o
    innych haczykach stosowanych przez instytucje finansowe.

    Polecam

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-11-28 17:24:21
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 28 Nov 2002 13:18:36 +0100,
    osoba podpisana: p...@p...onet.pl <p...@p...onet.pl>
    napisała:

> [...]
    >
    > Po przeczytaniu kilku tygodniowych dodatków Moje Pieniądze dowiesz się o
    > innych haczykach stosowanych przez instytucje finansowe.

    Jedna uwaga. O ile Wiem rajfi zmienia 0800 na 0801...
    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 6. Data: 2002-11-28 21:12:46
    Od: i...@p...pl

> [...]

    >  Po przeczytaniu kilku tygodniowych dodatków Moje Pieniądze dowiesz się o
    > innych haczykach stosowanych przez instytucje finansowe.

    Dziekuje za opinie.
    To, ze konto jest progresywnie oprocentowane, oprocentowanie od 1.000,
    premia przy stanie powyzej 7.000 itp sa dla mnie oczywiste
    bo dostepne w kazdym folderze o tym koncie.
    Ja szukalem haczyka, o ktorym nie ma ani slowa w oficjalnych
    reklamowkach banku. Skoro potwierdzacie tylko slowa
    z reklamowek to rozumiem, ze konto jest wolne od haczykow,
    niedomowien itp.

    Jeszcze raz dzieki i pozdrawiam

    Ircys

    PS
    Rzeczpospolita czytam na biezaco :)

  • 7. Data: 2002-11-29 10:43:52
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > reklamowkach banku. Skoro potwierdzacie tylko slowa
    > z reklamowek to rozumiem, ze konto jest wolne od haczykow,

    Rozumiem, że wszystkie nadwyżki będziesz lokował w Raiffeisen. Wydaje mi
    się, że to oprocentowanie nie jest najwyższe na rynku. Co przesądziło o Twojej
    decyzji ?

    Piotrek

  • 8. Data: 2002-11-29 11:59:50
    Od: h...@o...pl

> [...]
    > czy moze ja czegos nie zauwazam ? Mowiac prosciej
    > jest w tym jakis haczyk czy nie ? Moze ktos juz
    > przerabial ta lekcje i moze sie podzielic.

    Ja mam kono internetowe wyzej oprocentowane od innych kont oraz
    krótkookresowych lokat i jestem bardzo zadowolona
    Dorota

  • 9. Data: 2002-11-29 12:03:27
    Od: h...@o...pl

> [...]
    > czy moze ja czegos nie zauwazam ? Mowiac prosciej
    > jest w tym jakis haczyk czy nie ? Moze ktos juz
    > przerabial ta lekcje i moze sie podzielic.

    Zapomniałam dopisać, że konto o którym pisałam, posiadam w LUKAS BANKU
    Dorota