  • Data: 2023-02-08 06:31:26
    Temat: Re: Koniec mamBONUS
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-07 o 23:51, _Master_ pisze:

    > I zapewne policzyłeś dokładnie WSZYSTKIE koszty?

    Moim kosztem było poświęcenie trochę czasu
    na wygrzebanie z czeluści dysków dokumentów
    księgowych typu PIT, podsumowanie księgi, eweidencja s
    srodków trwałych itp - nawet nie musiałem drukować.
    Na rozmowy i podpisanie kwitów nie poświęciłem więcej niż godzinę.
    Na utrzymanie tego muszę zrobić "ruch" na rachunku - kilka kliknięć
    i robi się to w kilka minut.

    > Wiesz ile razy oferowano mi taki kredyt po 20 latach posiadania konta w
    > tym samym banku?

    W tym banku co mam konto 20 lat,
    to mi proponowali to samo ale za jakieś 6000zł.

    > Żona w pracy ma dostęp do kilku kilkunastu tysi DARMOWEGO kredytu.
    > NIEOPROCENTOWANEGO
    >
    > I na co to jest dowód? NA NIC ;-)

    Dokładnie na nic. Dlatego Twoje płacze nad tym,
    że ktoś ma a Ty nie - są nic nie warte.