    From: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kondycja BRE
    Date: Mon, 28 Jun 2004 11:06:58 +0200

    napisał w wiadomości news:cbomdu$pt0$1@news.onet.pl...

    > Rok 2002 - slaby rok dla wiekszosci bankow - zwlaszcza tych dzialajacych w
    > segmencie korporacyjnymi i "bawiacych" sie w jakis sposob na gieldzie.
    > Co do przejecia BRE przez inny bank - masz na mysli cos innego niz
    > Commerzbank? Bo jesli nie - to przeciez Commerz byl od dawna inwestorem
    > strategicznym a teraz znacznie zwiekszyl (tanie akcje) swoj udzial - byc
    > moze po to, zeby sie polaczyc z jakims innym bankiem.
    > Ten rok - widac, ze calkiem idzie dobrze juz

    > Wiekszosc zapowiada, mala czesc to robi ;) Przyklad BH pokazuje, ze
    latwiej
> [...]
    I właśnie o to mi chodziło, teraz widzę że się zrozumieliśmy. Co do przejęć,
    fuzji to nie tak prędko wpierw banki pokażą dobre wyniki za 2004 (a będą
    dobre) i wtedy prawdopodobnie dopiero coś tam się ruszy (niektóre banki
    muszą się połączyć). I na tym kończę, zobaczymi pod koniec 2004 co się
    zmieni na tej scenie.