  • 41. Data: 2010-06-23 12:54:37
    Temat: Re: Komorowski = Kaczyński [NTG]
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    Wielokrotnie już pisałem, co mnie denerwuje ( a nawet wkurwia ):
    socjalizm, etatyzm, podatki, niesprawiedliwość, przywileje grup zawodowych,
    przymus ubezpieczeń, państwowa oświata i służba zdrowia ...

    Z powyższej wyliczanki wynika, że Twoje życie to istny horror :-)
    Socjalizm, etatyzm, podatki, niesprawiedliwość, przywileje, przymusy, zakazy i
    nakazy.
    Jak Ty to wszystko wytrzymujesz ?
    Ja żyję w takich samych realiach i uważam, że w porównaniu z epoką realnego
    socjalizmu a zwłaszcza latami 80-tymi mamy teraz znakomite warunki
    socjalno-bytowe i ogromny zakres wolności.
    Do żadnej monarchii się nie odnoszę bo nie żyłem ani jednej godziny w kraju
    gdzie panuje monarchia.
    Skąd zatem mogę wiedzieć, że to system lepszy niż współczesna demokracja ?

    Z Twojego rozumowania wynika, że życie naszych przodków było w porównaniu z
    nami prawdziwą idyllą, prawda ?
    Tylko po co były te wszystkie powstania, wojny itp. skoro życie w monarchii to
    taki raj na ziemi ?

  • 42. Data: 2010-06-23 13:13:15
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    > Z powyższej wyliczanki wynika, że Twoje życie to istny horror :-)

    Tak. :-)

    > Socjalizm, etatyzm, podatki, niesprawiedliwość, przywileje, przymusy,
    zakazy i
    > nakazy.
    > Jak Ty to wszystko wytrzymujesz ?

    Bardzo mi z tym ciężko. Jestem na granicy choroby umysłowej. :-)

> [...]
    > gdzie panuje monarchia.
    > Skąd zatem mogę wiedzieć, że to system lepszy niż współczesna demokracja ?

    Czysta logika + rachunek prawdopodobieństwa. :-)
    Demokracje niebawem upadną. Socjalizm je wykończy
    ( + czynniki demograficzne ).

    > Z Twojego rozumowania wynika, że życie naszych przodków było w porównaniu z
    > nami prawdziwą idyllą, prawda ?

    Nie. Żyje nam się lepiej dzięki postępowi technicznemu i medycyny.
    To nie ma nic wspólnego z demokracją.

    > Tylko po co były te wszystkie powstania, wojny itp. skoro życie w
    monarchii to
    > taki raj na ziemi ?

    .. i po co te wszystkie wojny, skoro demokracja to taki raj na ziemi ?

    pozdr.
    sys29

  • 43. Data: 2010-06-23 15:16:49
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik " XXL" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > którzy od 20 lat zawłaszczyli sobie prawo do bycia na świeczniku i blokują
    > zmianę systemu wyborczego. Nikt świeży nie dostanie się na listy wyborcze.
    > Inne ugrupowania nie są zdolne do zdobycia popularności. Obydwa
    > ugrupowania
    > nie rozwiązują najważniejszych problemów jakimi są: włażenie w dupę
    > wszystkim za dropsy w polityce zagranicznej, KRUS, ZUS, system podatkowy,
    > koszty pracy, śmieszne nakłady na naukę, prywatyzacja służby zdrowia i
    > ubezpieczeń społecznych.
    >
    > To co powyżej napisałeś to filozofowanie chłopka-roztropka.

    Chłopki roztropki nie filozofują z sensem.

    > Z Twoich wywodów wynika, że Polska jest krajem III świata i ludzie żyją
    > tutaj
    > jak za króla ćwieczka a skorumpowane elity polityczne okłamują i
    > wykorzystują
    > biedny naród jak chcą.

    Jest krajem "II świata". A reszta to prawda.

    > Wynika z tych wywodów, że dwadzieścia lat transformacji nie dało żadnych
    > pozytywnych efektów i wciąż jesteśmy w ogonie Europy.

    Przypisujesz mi niesłusznie skrajności. Przez 20 lat poszliśmy daleko do
    przodu, tylko że inni też nie stali w miejscu...

    > Zamiast rozwiązywać najważniejsze problemy politycy wszystkich ugrupowań
    > dbają
    > tylko o swoje przywileje i o to, żeby nie dopuścić konkurencyjnych partii,
    > które są blokowane i nie mogą się przebić.

    Dokładnie tak jest.

    > Krótko mówiąc typowo polskie biadolenie i narzekanie i żadnych realnych
    > propozycji.

    Realnie?
    Głosuj na mnie.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 44. Data: 2010-06-23 16:03:38
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " sys29"

> [...]
    > już
    > organizacją przestępczą, czy jeszcze nie. Kryteria "granic przestępczości"
    > mogłoby wspólnie ustalić jakieś grono wybitnych, prawdziwich liberałów,
    > a potem należałoby to zapisać w konstytucji. I dla przykładu - gdyby
    > jednym
    > ze wskaźników była np. "stopa redystrybucji PKB" z progiem 30%, to po jego
    > przekroczeniu cała władza ( wraz z zapleczem politycznym ) obligatoryjnie
    > poszłaby do pudła. Wówczas demokracja nie byłaby taka straszna i na pewno
    > mniej cwaniaczków pchałoby się do koryta.

    Genialny pomysł.

    Tylko kto to uchwali, skoro prokurator wg własnego widzimisię, bezkarnie bez
    względu na wynik, może Cie wysłać na obserwację do Tworek albo trzymac w
    nieskończoność w areszcie wydobywczym, a kontroler przywalić pajdę i dostać
    za to premię która nie zostanie cofnięta nawet, gdy sąd w końcu przyzna
    rację Tobie.

    Co do Palikota - jest potrzebny tak samo jak Kurski i inne bezczelne misie,
    ale w tej całej swojej komisji sejmowej osiągnął jedno wielkie G.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2010-06-23 16:13:51
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Co do Palikota - jest potrzebny tak samo jak Kurski i inne bezczelne
    > misie, ale w tej całej swojej komisji sejmowej osiągnął jedno wielkie G.

    Ja bym napisał " Palikot jest tak samo niepotrzebny jak Kurski"...
    Bez uzasadnienia.

    --
    marfi

  • 46. Data: 2010-06-23 16:17:46
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Miał być POPiS a będzie SLD???

    Apel do POPISU:

    NIE ROZMAWIAJCIE Z LSD!!!

    Ani PiS, ani PO.
    Nie ma młodej lewicy, bo wrócili starzy towariszci.
    Pokażcie odcięcie od PRL i postawcie Grzeskowi warunek wyoutowania
    towarzyszy.

    Niech se założą KPP, nie delegalizowałbym jej wcale, ale niech ciągle nie
    wskakują pod nowe szyldy stawiając warunki.

  • 47. Data: 2010-06-23 16:18:38
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    > Użytkownik "skippy" <a...@n...ma> napisał w wiadomości

    > Ja bym napisał " Palikot jest tak samo niepotrzebny jak Kurski"...
    > Bez uzasadnienia.

    OK dla mnie dwie negacje nic nie zmieniają.
    :)))

  • 48. Data: 2010-06-23 16:21:07
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    sys29 pisze:

    > się
    >
    > No pewnie, że zezwala, bo przecież demokracja = mówisz co chcesz,
    > robisz co ci każą. :-)

    krotko: art. 226 kk ;) tak mamy wolnosc slowa;)...

  • 49. Data: 2010-06-23 16:42:40
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

> [...]
    > 1) Że w latach 1989-1990 na skutek tzw. planu Balcerowicza (sztywny kurs
    > dolara) wyprowadzono z Polski wiele miliardów dolarów.
    > 2) Że Polska jest płatnikiem netto w UE.
    >
    > Mam nadzieję, że oprócz głupstw wypisywanych przez publicystów UPR
    > redakcja
    > "Najwyższego Czasu" posiada stosowne dokumenty, które są niezbitym dowodem
    > tej sprawie.
    >
    > Gdyby jednak okazało się, że redakcja "Najwyższego Czasu" nie posiadała
    > takich
    > dokumentów to wówczas powinna być nałożona bardzo wysoka kara finansowa na

    jakaś totalna brednia
    zrób im proces, a nie nakładaj kary wg widzimisię

  • 50. Data: 2010-07-02 07:10:44
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    sys29 <s...@g...pl> napisał(a):

    Liberałowie = osoby rozsądne, a socjaliści - nie => to moje
    prywatne kryterium oceny rozsądku. :-)

    .. Czy możesz podać kilka przykładów
    osób z życia publicznego, które według Ciebie są rozsądne?
    JKM, Stanisław Michalkiewicz, Robert Gwiazdowski, Andrzej Sadowski

    Endriu, sys29 - nieźle was J.K.Mikke zrobił w bambuko :-)
    Poniżej wklejam zdumiewające oświadczenie Korwina, które całkowicie zaprzecza
    Twojej tezie, że jest on osobą rozsądną.
    Ultraliberał popiera socjalistę i populistę J.Kaczyńskiego !!!
    Obu łączy jedno: są nacjonalistami i przeciwnikami UE.

    *********

    Janusz Korwin-Mikke w najnowszym wpisie na swoim blogu w Onet.pl zabiera głos
    w sprawie drugiej tury wyborów prezydenckich. Kandydat na urząd prezydenta z
    ramienia ugrupowania Wolność i Praworządność radzi, by "zamknąć oczy, zatkać
    uszy" i głosować na Jarosława Kaczyńskiego!".

    Według Janusza Korwina-Mikke, "problemem nie są kandydaci, tylko stojące za
    nimi mafie, chcące rozkradać Polskę, obsadzać wysokopłatne posady i brać
    łapówki". "Mafia stojąca za Bronisławem Komorowskim znana jest z większego
    rozmachu w tym względzie" dodaje.

    "Ja bardzo lubię Bronisława Komorowskiego, ale patrzę też, kto Go popiera. I
    jeśli taki np. gen. Marek Dukaczewski ogłasza, że otworzy szampana, jeśli
    wygra Komorowski to tym, co chcą głosować, radzę: zamknąć oczy, zatkać uszy i
    głosować na Jarosława Kaczyńskiego!" deklaruje były kandydat na urząd
    prezydent RP.