    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kolega z Ameryki....
    Date: Mon, 13 Jun 2005 20:44:34 GMT

    In article <1ii7lgoqk52eq$.dlg@www.pmg3.pl>, p...@o...pl
    says...
    > ...przyjechał do Polski. Chce spędzić tu trochę czasu. Czy moglibyście
    > doradzić mu jakiś bank taki aby:
    > 1) Nie musiał płacić extra za bycie a obcokrajowcem
    > 2) Miał dostęp online
    > 3) Nie płacił fortuny co miesiąc
    > 4) Mógł wpłacić dolary i żeby były one wymienione korzystnie na złotówki.
    > 5) Miał kartę debetową
    > 6) Mógł przelać korzystnie pieniądze z USA na konto w tym banku

    Przy okazaji ..... mam nadzieje, ze kolega orientuje sie iz Amerykanie
    podlegaja nieograniczonemu obowiazkowi podatkowemu i musza (powinni)
    skladac zeznania ze WSZYSTKICH dochodow (lacznie z tymi zagranicznymi
    ... nawet jesli mieszkaja na stale zagranica). Wiec jesli chce wszystko
    legalnie (lacznie z placeniem podatku) ... to bedzie strasznie duzo ...
    przelicznia :) ... no chyba ze konto bedzie nieoprocentowane

    AP