  • 11. Data: 2002-05-11 15:20:41
    Temat: Re: Ko
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    news:abjbhl$n4f$1@news.onet.pl...

    > Co do przelewow nie bedzie ich duzo dlatego napisalem ze tanie.

    ja z Integrum dla DG jestem zadowolony - oczywiscie tak jak AMRA napisal -
    przy niewiekiej liczbie przelewow.

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-05-11 15:42:17
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > Odpada. 9 zl prowadzenie + 3 zl / msc karta = 12 zl / msc. Zdzierstwo.

    Polecam mBank, z Millenium daj sobie spokój, są tragiczni.
    Pozdrowienia,
    AAKG

  • 13. Data: 2002-05-11 16:02:01
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Polecam mBank, z Millenium daj sobie spokój, są tragiczni.

    Klientem Millennium jestemjuz jakies 2-3 lata i nigdy nie spotkala mnie
    niespodzianka, ale fakt jest faktem, sa drodzy.
    Zastanowie sie nad mbankiem i integrum.
    Thx za opinie.
    Pozdr, minik