    From: "Władysław Jagiełło" <w...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Klient strzegl karty, bank nie upilnowal konta
    Date: Thu, 19 Sep 2002 10:58:43 +0200

    Poza tym osobiście nie mogę do końca zrozumieć, dlaczego np. dla kart
    wypukłych mam strzec numeru, nie ujawniać niepowołanym osobom itd.
    Bank natomiast generalnie tego nie robi, zostawiając ten numer w każdym
    sklepie, miejscu w którym skorzystam z karty. I jest tam wszystko: numer
    karty, termin ważności i mój podpis.
    Zważywszy, że w większości punktów są już terminale elektroniczne, nie
    możnaby zostawiać np. tylko kodu autoryzacji lub innego markera, który
    pozwoli jednoznacznie skojarzyć transakcję, jednoczesnie chociaż minimalnie
    zabezpieczając także moje interesy?
    Dziwne jest dla mnie to, że na potwierdzeniu z bankomatu już numeru karty
    nie ma, chociaż właściwie dostaje je tylko uzytkownik karty i nikt inny.

    Odpowiedź znajduje się w wypowiedzi banku: dopóki klienci płacą sami za
    szkod, co nas to obchodzi.

    Władysław Jagiełło