  • Data: 2003-10-18 14:26:34
    Temat: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Od: Bartol Partol <b...@p...co> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Yeti napisał:
    > 1. Dlaczego w bankomatach PKO BP z funkcją depozytową nie mogę wpłacić
    > pieniędzy na konto w Inteligo?
    >
    > Z prostego powodu: Inteligo jest bankiem (a w zasadzie marką, znakiem
    > handlowym) szczególnym, nie zatrudnia tysięcy pracowników których zadaniem
    > jest bezustanne przewalanie stosów papierów z jednej kupki na drugą.
    > Wszystkich operacji dokonuje się zdalnie: internet, telefon, wap. Wszystko
    > to powoduje znaczne oszczędności kosztów dla banku i dlatego stosuja bardzo
    > konkurencyjne stawki za wszelkie usługi.

    Hmmm, gdyby Inteligo bylo bardzo tanie lub wrecz darmowe, to to co
    napisales mialoby sens. Mam natomiast niejasne wrazenie, ze obecnie jest
    drozsze lub przynajmniej niewiele tansze od Millenium (po ostatniej
    zmianie TOiP). A millenium ma oddzialow od cholery, w ktorych przewala
    sie nieskonczone ilosci papierow (no ale depozytow w bankomatach jak nie
    mieli, tak nie maja ;-) ).

    Bartol