  • Data: 2003-10-18 11:29:16
    Temat: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "runibt" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmr6lm$6dl$1@inews.gazeta.pl...

    > Mam parę pytań:
    > 1. Dlaczego w bankomatach PKO BP z funkcją depozytową nie mogę wpłacić
    > pieniędzy na konto w Inteligo?

    Bo Inetligo nie wystapilo do PKO BP, zeby to zalatwic.
    Wbrew temu co pisza "sasiedzi" w tym watku tzw. "integracja systemow"
    pomiedzy Inteligo a PKO BP nie ma tu nic do rzeczy. Pomiedzy bankomatem a
    kontem, na ktore wplywaja wrzucane do depozytu banknoty jest interfejs
    bialkowy, ktory koperte otwiera, sprawdza zgodnosc zawartosci z deklaracja
    na kopercie, wklepuje do komputera numer konta, na ktory toto ostatecznie ma
    trafic itd. Jednym slowem wykonuje przelew wewnetrzny na docelowe konto.
    Poniewaz przelewy wewnetrzne do Inteligo sa tak samo bezplatne jak na inne
    konta osobiste w PKO BP wiec niem a ZADNYCH przeciwwskazan, zeby nie moglo
    to dzialac dla Inteligo.
    Powiem wiecej, gdybym mial konto Inteligo to poswiecilbym 20zl zeby
    sprawdzic moja teze, ze tak naprawde te wplaty SA MOZLIWE. Bo co zrobi PKO
    BP jesli ktos jednak taka koperte w\rzuci do bankomatu?

    > 2. W Euronecie mogę sprawdzić sobie stan konta i wydrukować wyciąg za
    > darmo. Czy aby to zrobić trzeba wypłacić jakąś sumę z bankomatu, czy po
    > wydrukowaniu, mogę zrezygnować z wypłaty. Chodzi mi o to czy mogę pójść do
    > bankomatu, wsadzić kartę, wydrukować wyciąg i zażądać zwrotu karty z
    > bankomatu, bez wypłaty jakiejś tam sumy.

    ZAWSZE mozesz uzyc przycisku CANCEL na bankomacie, ktory bezwarunkow
    przerywa obsluge i powoduje zwrot karty.

    --
    Pozdrowienia