  • Data: 2013-04-12 11:45:53
    Temat: Re: Kasa do wyrwania - BZWBK - ALIOR BANK
    Od: Tek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, April 12, 2013 11:11:43 AM UTC+2, K.B. wrote:
    > Witam BZWBK - konto godne polecenia - 700 zeta + 100 zeta jeśli załozymy konto z
    polecenia osoby która ma już tam konto od 3 miesiecy ALIOR BANK - konto rozsadne -
    400 zeta na rok pozdrawiam K.

    do BZ WBK mogę kogoś polecić jak chce tą dodatkową stówkę dostać
    jak jesteś chętny to pisz na tek777[malpka]wp.pl

    konto jest całkiem dobre - wszystko darmowe (na razie) i do tego pare złotych dodają,
    więc w sumie warto korzystać

    w Aliorze konto już miałem - i jakoś nie polecam tej średnio-niższej kultury
    bankowości...