  • Data: 2005-07-22 06:19:03
    Temat: Re: Karty z chipem bezpieczne
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Jul 2005 09:09:24 +0200, Roman Sąsiada napisał(a):

    > W sklepie nie powinno dać się taką kartą zapłacić, ale faktycznie, na
    > bańkomacie to wrażenia nie zrobi :-<

    Nie chodzi o kradziez karty. Ukrasc to Ci moga i ta z chipem. Chodzi o to,
    ze kradziez karty w miare latwo zauwazyc i ja zastrzec. Skopiowanie karty
    jest duuuuuzo trudniejsze do wykrycia. A ta bez paska na podpis tez mozna
    skopiowac, wgrac na inna, podpisac sie i placic.

    --
    Michal Dabrowski
    d...@S...pl