eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe › Re: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
  • Data: 2004-03-01 09:58:42
    Temat: Re: Karty Kredytowe - wysyłka wyciągów i kart na skrytki pocztowe
    Od: "Artur Czeczko" <a...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vpw" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1lycywe6mpg8t$.8orhtmplnpma.dlg@40tude.net...
    > A dlaczego lamala prawo. Ja mialem w swoim zyciu dwie sytuacje. Sprzedalem
    > mieszkanie i w tym czasie pracowalem bardzo czesto wyjezdzajac, wiec nigdy
    > nie siedzialem wiecej niz 7-14 dni w jednym miejscu. Nie mialem gdzie sie
    > zameldowac i bylem bezdomny.

    Mi nie chodzi o to, że koleżanka nigdzie nie była zameldowana, bo była,
    u rodziców, tylko nie była zameldowana w miejscu, gdzie zastała ją
    policja, tj. w wynajętym na czas studiów mieszkaniu.

    Policjanci powiedzieli, że zameldowanie czasowe obowiązuje przy
    co najmniej 4-dniowym pobycie w jakimś miejscu. Bez sensu, ale
    karę potrafią wlepić.

    Pozdrawiam,
    Artur