eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta zawsze autoryzowana › Re: Karta zawsze autoryzowana
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta zawsze autoryzowana
    Date: Tue, 23 Jul 2019 00:25:02 +0200
    Message-ID: <p...@4...com>
    References: <6...@g...com>
    <t...@4...com>
    <7...@g...com>
    <0...@4...com>
    <6...@g...com>
    <q...@4...com>
    <p...@4...com>
    <3...@g...com>
    <3...@4...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 60
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.49.12
    X-Trace: 1563865104 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17365 89.64.49.12:49876
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:643961
    [ ukryj nagłówki ]

    Fri, 19 Jul 2019 11:20:51 +0200, w
    <3...@4...com>, "r...@k...pl"
    <r...@k...pl> napisał(-a):

    > Wed, 17 Jul 2019 08:41:11 -0700 (PDT), w
    > <3...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    > <d...@w...pl> napisał(-a):
    >
    > > Twardo przecierasz szlak.
    >
    > cd.
    >
    > Aplikacja ma kłopoty z odczytaniem hasła z smsa aktywującego.
    > Ja zamknąłem i uruchomiłem ją od nowa i jakoś aktywowałem.
    >
    > Dziecko twardo przepisywało hasło, i to poprawnie, ale konto zablokowało (chyba
    > - komunikat jest nieprzekonujący, ale smsy nie przychodzą).
    >
    > Z poziomu aplikacji niby jest kontakt, ale to zwykły email, więc "nic nie
    > mogą". Chyba trzeba przez Kontakt przez www, no ale nie mam żadnego hasła do
    > logowania.
    > Zażyczyłem więc sobie przypomnienia hasła, ale wyskoczyło "Poczekaj,
    > skontaktujemy się z tobą".
    >
    > Gdyby nie utopione 15zł, to rzuciłbym to w cholerę :)
    > PRL.

    Cd.

    Przyszło obciążenie na 2x15zł, w sumie nie wiem za co te drugie 15zł (czy za
    moją czy za naklejkę dziecka), ale po złożeniu reklamacji "z dobrej woli"
    (jakoś inaczej to nazwali) umarzają jedne 15zł.
    Nie wiem czy moją mi wyślą (tej której nie chciałem), o tym zapomnieli
    wspomnieć. W każdym bądź razie swoją zastrzegłem, ale serwis radośnie mnie
    poinformował że w takim razie szykują do wysyłki następną :). Sposobu
    rezygnacji nie widzę.

    Dziecko nadal nie może się zalogować, ale PKO BP za to poinformował mnie, że
    dziecko powinno mieć aplikację "PKO Konto Dziecka". W GP jest "IKO Junior",
    zakładam że to to, ale ta apka z kolei od razu chce hasła.
    No to poszło kolejne zgłoszenie skąd teraz wziąć hasło do niej?

    Karty jeszcze nie przyszły, będzie chyba druga odsłona jak przyjdą.

    Masakra...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1