    From: "r...@k...pl" <r...@k...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta zawsze autoryzowana
    Date: Fri, 19 Jul 2019 11:20:51 +0200

    Wed, 17 Jul 2019 08:41:11 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Twardo przecierasz szlak.

    cd.

    Aplikacja ma kłopoty z odczytaniem hasła z smsa aktywującego.
    Ja zamknąłem i uruchomiłem ją od nowa i jakoś aktywowałem.

    Dziecko twardo przepisywało hasło, i to poprawnie, ale konto zablokowało (chyba
    - komunikat jest nieprzekonujący, ale smsy nie przychodzą).

    Z poziomu aplikacji niby jest kontakt, ale to zwykły email, więc "nic nie
    mogą". Chyba trzeba przez Kontakt przez www, no ale nie mam żadnego hasła do
    logowania.
    Zażyczyłem więc sobie przypomnienia hasła, ale wyskoczyło "Poczekaj,
    skontaktujemy się z tobą".

    Gdyby nie utopione 15zł, to rzuciłbym to w cholerę :)
    PRL.