    From: "Feromon" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta od 10 PLN
    Date: Thu, 12 Apr 2012 00:09:17 +0200

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    news:519dfe15-9c36-4ad3-986a-a217b7ebd13d@dc2g2000vb
    b.googlegroups.com...
    On 11 Kwi, 19:54, "vvvvvv" <w...@p...de> wrote:

    >Platnosci karta w wileu przypadkach (zwlaszcza bezstykowe) sa szybsze
    >niz szukanie groszy po portfelach/kieszeniach i wydawanie reszty.
    >Nie bez znaczenia jest tez fakt, ze ogranicza szara strefe...

    A dla kogo to nie bez znaczenia?
    Bo mi to wisi na szaro. Niech szara strefa będzie Biała, Zielona lub
    Kolorowa.

    Firma obsługujaca karty ma kokosy za nic.
    Bank kroi za korzystanie z kart - za nic, za to że ma pieniądze, pożyczone
    od ludzi lub rządów - na psi procent.
    Klient ma wygodę - ale za jego wygodę dlaczego ma płacić sklepikarz?
    Do tego jeszcze karty maja upust za używanie - od 1% do 3%. Kusi do używania
    i zmuszania sklepikarza.
    A sklepikarz zapierdziela z marchewką w te i nazad by banki i karciarze
    mieli ŁATWY PIENIĄDZ.

    To musi prowadzić do kryzysu.
    Karty kredytowe rozłożą naszą gospodarkę.
    Rozdawanie kredytów, gdy emerytka ma spłaty karty równe dostanej emeryturze
    to patologia, którą powinna badać prokuratura.
    Kraj, którym rządzi zysk i pieniądz jedynie, zbliża się do eutanazji i
    pauperyzacji społeczeństwa.
    Patriotyzm ani katolicycm nie powinien prowadzić do takich rozwiązań.
    Ale... "Rząd się zawsze wyżywi" - kto to powiedział?

    Pozdrawiam chorobliwie
    Feromon