  • 11. Data: 2003-05-13 17:20:35
    Temat: Re: Karta kredytowa w Citibank'u - warto ?
    Od: Jacek Sztajnke <s...@w...pl>

    Karol wrote:

    > Witam
    >
    > Czy jest ktos wsrod Was posiadaczem karty ?
    > Zostala mi zaproponowana karta kredytowa na rok - przy oplacie 30 PLN/rok
    > (pierwszy) pozniej 75 za rok.
    >
    > Ok.
    >
    > Ale czy warto ?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Karol

    Ja posiadam i często używam ich MasterCard.
    Chyba nieprędko z nich zrezygnuję, gdyż kiedyś miałem
    następujące zdarzenie.

    W pewnym sklepie internetowym zamówiłem pewien artykuł
    (przesylka miała być szybko, w ciągu kilku dni).
    Jako płatność podałem kartę kredytową Citi (wtedy jeszcze VISA).
    Nie wiedziałem, że w tym właśnie momencie sklep pobrał sobie
    pieniążki z mojej karty. Pobrał i zapomniał o tym,
    że coś zamawiałem. Ja czekałem na przesyłkę.
    Po dwóch chyba tygodniach zacząłem się niecierpliwić
    i wydzwaniać do sklepu. Obiecywali, że zaraz wyślą,
    jednak przesyłki nadal nie było.
    Wcześniej przyszedł rachunek z Citi, gdzie był także
    ten zakup. Od chwili zamówienia mijał już prawie miesiąc.
    Zadzwoniłem więc do banku i opowiedziałem jak się sprawy mają
    (zamawiałem, ale nie realizują, a pieniążki już wzięli).
    Powiedziano mi, abym od rachunku po prostu odjął tą kwotę.
    Takoż zrobiłem.

    Znam też przypadek, gdzie ktoś nieuprawniony zrobił zakupy
    w internecie na kwotę 80000 PLN. Tu także reklamację uwzględniono.

    Pozdrawiam
    J.

  • 12. Data: 2003-05-13 17:45:35
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    TRS wrote:
> [...]

    Nie zwracaj uwagi na zdjęcie. To jest dodatkowy bajer.
    Dużo ważniejszą sprawą jest przeczytanie regulaminu karty oraz warunków
    jej ubezpieczenia.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 13. Data: 2003-05-13 18:00:57
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Darek" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
    > My tez posiadamy z zona karty Citi i nie narzekamy. Jeszcze ani razu nie
    > naliczyli nam odsetek, mimo ze splata calkowita nastepowala 3-4 dni po
    > terminie. Oczywiscie zawsze splacalismy kwote minimalna.

    wlasnie dlatego zalowalem, ze przenioslem sie z citi do lukasa - w lukasie
    za brak wplaty 1 (słownie jeden) grosza naliczono mi chamskie 40 zl -
    oczywiscie wiem zem roztrzepany i kwoty az tak znaczne nie przychodza mi do
    glowy wiec oczywiscie popelnilem zbrodnie ohydna, a i kare zasluzona :-))))
    citi - zrezygnowalem - bo obsluga na infoliniii jest przechamska i nic
    niewiedzaca i nic nieumiejaca zrobic ani poradzic - trzeba wszystko wiedziec
    samemu - nawet nr wewnetrzny do innej citkolinki, ktora wie i umie - ale ja
    wowczas nie mialem doswiadczenia zbytniego i nie bylem na nich
    przygotowany - zawsze jednak mozna sobie wyobrazic ze nie jest sie
    roztargnionym i wobec tego z infolinia nie bedzie sie miec do czynienia
    wcale - jesli roczny koszt karty nie powala kogos - to warto chyba :-))
    a roczny koszt to jesli pamietam (a moglo sie to zmienic, wiec moze mnie
    ktos skoryguje z userow biezacych) 6.50 miesiecznie + koszt karty
    ja jednak do citi bym juz nie wrocil - bom strasznie drazliwy na punkcie
    kosztow - zwlaszcza jesli sa to pieniadze placone bankowi :-))))) bo te
    dranie (banki ogolnie) tak wymuszaja podwyzki oplat - ze w mojej pale sie
    to juz zaczyna niespecjalnie miescic

  • 14. Data: 2003-05-13 21:12:37
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    W PKO BP SA mają teraz fajne KK Visa i MasterCard. Przykładowo: limit
    2000zł - wydanie 28zł (nawet ze zdjęciem bez dodatkowych opłat). Za
    dodatkową opłatą są jeszcze różne opcje, ale nie są konieczne ani nie są
    obowiązkowe.

    PLIS

  • 15. Data: 2003-05-13 21:24:26
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    PLIS wrote:
> [...]
    > 2000zł - wydanie 28zł (nawet ze zdjęciem bez dodatkowych opłat). Za
    > dodatkową opłatą są jeszcze różne opcje, ale nie są konieczne ani nie

    Dodaj jeszcze, że nie VC a VE i nie MC a MCElectronic. Na dodatek są to
    karty krajowe - gdzie im do Citka ?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-05-13 21:38:54
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Dodaj jeszcze, że nie VC a VE i nie MC a MCElectronic.

    Czym wlasciwie sie Maestro od MCElectronic rozni?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 17. Data: 2003-05-13 21:51:13
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czym wlasciwie sie Maestro od MCElectronic rozni?

    Na razie trudno powiedzieć ;-) MCElectronic jest na razie krajowe (ktoś
    słyszał o takiej karcie poza PKO BP ?) Nie wiem, czy MCElectronic nie
    zastąpi Maestro (zawsze to jakaś promocja marki MasterCard).

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2003-05-13 22:02:10
    Od: "k2" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    >Czy jest ktos wsrod Was posiadaczem karty ?
    >Zostala mi zaproponowana karta kredytowa na rok - przy oplacie 30 PLN/rok

    cześć
    nie wiem czy masz jakies karty
    ja w citi pracuję i powiem Ci że produkt sam w sobie jest dobry, dopracowany.
    z kartami kred. we wszystkich bankach jest tak że jeśli spałcasz całość to
    mało płacisz a jak chcesz sie zadłużać. no to sorry ale Cie podliczą.
    jeśli chodzi o ta ofertę to prawda silver za 30 za pierwszy rok + 6.50
    miesiecznie za ubezpieczenie. proponuje nie baw sie z agentami bo rozliczaja
    ich z ilośći pójdź do oddziału pogadaj z doradcą, weź regulamin i tabele
    opłat, poczytaj w domu i zdecyduj.

    pozdr
    k2

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 19. Data: 2003-05-14 06:10:09
    Od: "TRS" <f...@p...onet.pl>

    >Nie zwracaj uwagi na zdjęcie. To jest dodatkowy bajer.
    >Dużo ważniejszą sprawą jest przeczytanie regulaminu karty oraz warunków
    >jej ubezpieczenia.

    Warunki dla VC moga sie znacznie roznic? Z (co prawda pobieznej) lektury wyszlo
    mi ze nie bardzo. Ale jak to mowia - diabel tkwi w szczegolach, a tych zaden

    "sejls reprezentatif" z banku nie zna. Swoja droga - marza mi sie brokerzy kart

    ajacy w ofercie kilka(dziesiat) kart z roznych bankow i pomagajacy w wyborze ...

    A co do zdjecia - patrzac jak sprzedawcy lekcewaza autoryzacje podpisem mojej

    E z Inteligo, cala nadzieja w zdjeciu - moze na nie chociaz beda zwracac uwage.

    Pzdr,
    TRS

  • 20. Data: 2003-05-14 09:46:28
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Jacek Sztajnke napisał(a):

> [...]
    > (zamawiałem, ale nie realizują, a pieniążki już wzięli).
    > Powiedziano mi, abym od rachunku po prostu odjął tą kwotę.
    do tego nie trzeba citi
    np. lukas ma to zapisane w regulaminie, ze uznaja od razu po telefonie
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt