  • Data: 2017-11-02 14:13:31
    Temat: Re: Karta kredytowa
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-11-02 o 13:52, Kamil Jońca pisze:

    > I to jest prawda. Ale jakoś z dotychczsowej dyskusji nie wychodzi mi ten
    > przypadek :)

    Poznałem kiedyś czar tej niby zalety. Nie tyle blokada, tylko
    ściągnięcie przez hotel za rezerwację, z której zrezygnowałem.
    Oczywiście hotel potem oddał, ale byłem dwa razy do tyłu - raz na
    kursach, dwa na prowizji za przewalutowanie (i od ściągnięcia, i od
    oddania). A że Citi sobie pobiera prowizje za przewalutowanie
    nieznikome, to przestałem widzieć zalety KK :)

    --
    Liwiusz