    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta do wypłat gotówki za granicą (Azja/ 3. Świat)?
    Date: Sun, 18 Jan 2015 17:29:15 +0100

    On Sun, 18 Jan 2015 04:24:11 -0800 (PST), a...@g...com wrote:

    >Mam kartę MC USD z Alior Sync / "T-Mobile Bankowe", przypiętą do konta, które
    zasilam dolarami kupionymi w Walutomacie.

    >Potrzebuję jeszcze przynajmniej jedną (lepiej dwie) kartę od innego banku, o
    warunkach jak najbardziej zbliżonych do tych z Synca.
    Nie wiem czy Alior Kantor spełni warunek innego banku (wszak to wciąż
    Alior), ale jednak kolejna karta. Po jednokrotnym użyciu do płatności
    za granicą nic nie kosztuje. Walutę możesz kupić bezpośrednio w Alior
    Kantor - wpłacić złotówki i kupić $.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl