  • Data: 2024-04-05 08:15:04
    Temat: Re: Karta Revolut a Allegro
    Od: jw <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czy zostałeś o tym poinformowany przed grudniem?

    Oczywiście, że nie zostałem poinformowany. Sam fakt naliczenia odsetek za
    płatności w lutym, ale dopiero na wyciągu za marzec jest już dziwny.
    Konsultant Revolut napisał, że w grudniu postanowili o zmianie i uznaniu
    transakcji na Allegro za gotówkowe lub "o podobnym statusie". Żaden polski bank
    nie potraktował płatności w Allegro jako wypłatę gotówki, a ten "cud fintechowy"
    postanowił, że będzie lepszy od innych.

    > Tylko tu jeszcze Allegropay ... czy to cos innego niż zwykłe zakupy na
    > Allegro?

    Konsultant Revolut użył sofrmułowania "Allegropay", ale to była zwykła płatność
    kartą w aplikacji Allegro za zakup. Być może to jakiś automat tłumaczeniowy
    połączył Allegro i płatność - wyszło Allegropay. Bo chat był na pewno nie z
    polskojęzycznym konsultantem.