  • 1. Data: 2006-02-26 17:07:08
    Temat: Karta PKOBP
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Karte do bankomatu mam ważną do 02/2006. Czy PKOBP nową kartę wysyła czy
    muszę odebrać w oddziale? Zostały 2 dni lutego i trochę sie zestresowałem.

  • 2. Data: 2006-02-26 21:44:07
    Temat: Re: Karta PKOBP
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:dtsn8q$qtv$1@inews.gazeta.pl...
    > Karte do bankomatu mam ważną do 02/2006. Czy PKOBP nową kartę wysyła czy
    > muszę odebrać w oddziale? Zostały 2 dni lutego i trochę sie zestresowałem.

    OIDP wysyla...

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2006-02-27 09:08:14
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości

    > OIDP wysyla...

    Poleconym czy zwykłym?

  • 4. Data: 2006-02-27 15:55:38
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Franz Maurer napisał(a):

    > Poleconym czy zwykłym?

    Zwykłym.

    Czekam na pytanie: Ekonomicznym czy priorytetowym?

  • 5. Data: 2006-02-28 08:37:45
    Od: "Zephyr" <z...@T...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dtv7dt$1kh$1@news.elsat.net.pl...
    > Zwykłym.
    > Czekam na pytanie: Ekonomicznym czy priorytetowym?

    ciekawe czy jak mu zginęła ta kopertka z kartą, to wezma od niego kase za
    wydanie nastepnej karty...
    wg mnie to chore żeby to wysyłął bank zwykłym listem...

    --
    Zephyr
    z...@T...pl

  • 6. Data: 2006-02-28 09:02:54
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zephyr" <z...@T...pl> napisał w wiadomości

    > ciekawe czy jak mu zginęła ta kopertka z kartą, to wezma od niego kase za
    > wydanie nastepnej karty...
    > wg mnie to chore żeby to wysyłął bank zwykłym listem...

    Oczywiście, że chcieli wziąść.2 lata temu zmieniłem adres. Wyciągi z PKOBP
    przychodzą od 2 lat na nowy adres. Czekam na nową kartę i czekam. Dlatego
    tak się tu wypytywałem na grupie.W końcu pojechałem do banku z awanturą, a
    tam idiotka w okienku spokojnie mi mówi, że wysłali kartę na stary adres,
    który 2 lata temu zmieniłem pisemną dyspozycją. Pytam idiotkę czemu przez 23
    miesiące przysyłali mi wyciągi na nowy adres, a teraz wysłali kartę na
    stary, to mi idiotka odpowiedziała, że ona nie wie, ale mam zastrzec kartę,
    wypełnić druczek o nową kartę, zapłacić za kartę wysłaną na stary
    adres,zapłacić za kartę, którą wyślą na dobry adres i już za 2-3 tygodnie
    będę miał dostęp do swojej pensji.Nikt mnie nie przeprosił, dla nich
    sytuacja jest normalna.

  • 7. Data: 2006-02-28 09:08:38
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:dtv7dt$1kh$1@news.elsat.net.pl...

    > Czekam na pytanie: Ekonomicznym czy priorytetowym?

    Dziękuję za troskę :) Już wiem. Wysyłają ekonomicznym na zły adres :)

  • 8. Data: 2006-03-01 16:15:06
    Od: "wptka" <w...@p...fm>

    Też to przerabiałam.
    W oddziale okazało się, że wyciągi to jedna komórka wewn., a karty inna.
    Adres należy zmienić w dwóch odrębnych okienkach - dziale obsługi konta i kart.
    Oczywiście PKO BP sam nie informuje o tych rewelacyjnych przepisach wewnętrznych.
    Pozdrawiam :-)

  • 9. Data: 2006-03-01 16:33:53
    Od: A...@g...com

    Ludzie, czemu nie zmienicie banku na jakis normalny?

  • 10. Data: 2006-03-01 23:07:43
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <A...@g...com> napisal w wiadomosci
    ps.com...
    > Ludzie, czemu nie zmienicie banku na jakis normalny?

    Znasz jakis bank, w którym moze zalozyc konto osoba bez stalego adresu
    zameldowania?