  • 1. Data: 2003-03-14 17:36:29
    Temat: Karta ING PANI dla mężczyzny?
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Czy chłop może wziąść udział w promocji miesięcznika PANI i zamówić sobie
    kartę pre-paid Maestro z logiem PANI?

  • 2. Data: 2003-03-14 18:08:11
    Temat: Re: Karta ING PANI dla mężczyzny?
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b4t3us$43n$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy chłop może wziąść udział w promocji miesięcznika PANI i zamówić sobie
    > kartę pre-paid Maestro z logiem PANI?

    Regulaminu nie ogłosili ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-03-14 18:25:55
    Od: "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl>

    Ogłosili regulamin, ale nie jest tam wyraźnie napisane, że tylko dla kobiet.
    Mówi się, że to oferta skierowana do czytelniczek. Ale nie jest napisane, że
    tylko kobiety mogą ją zamawiać. Spróbuję zadzwonić, może mi się uda ...

    A może dla odmiany jakieś pismo "męskie" zrobi kartę pre-paid?

  • 4. Data: 2003-03-14 18:32:23
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Miecznikowski" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:b4t6rj$9f4$1@inews.gazeta.pl...
    (...)
    > A może dla odmiany jakieś pismo "męskie" zrobi kartę pre-paid?

    Playboy z kroliczkiem albo z panienkami z rozkladowki? ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 5. Data: 2003-03-14 18:58:35
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    A można te karty Pani zobaczyć na jakiejś stronie? Bo na ING Śląskiego nie
    znalazłem...
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2003-03-14 19:01:27
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A można te karty Pani zobaczyć na jakiejś stronie? Bo na ING Śląskiego nie
    > znalazłem...
    > --
    http://www.ing.pl/u235/navi/36/template/news,View.wm
    /message/16020/style/pri
    nt

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-03-14 19:19:55
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    ,--
    >http://www.ing.pl/u235/navi/36/tem plate/news,View.wm/message/16020/st yle/pri
    >nt

    Dzieki!

  • 8. Data: 2003-03-15 16:06:37
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    no i niech ktos teraz powie ze Yaris nie jest tylko dla kobiet

    a tak w ogole to w prawie i tyczy sie to takze regulaminow, ze wazne jest co
    autor mial na mysli. jesli stoi napisane dla czytelniczek to fakt braku nie
    dla mezczyzn nie oznacza wcale ze moga oni takze brac udzial w promocji, no
    chyba ze jakis mezczyzna uwaza sie za czytelniczke. Uwazam ze taki numer nie
    przejdzie.

    A z prepaidem w Playboy-u to niezly pomysl :)

    Pozdrawiam
    Tom

  • 9. Data: 2003-03-17 12:06:25
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "automoto" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    no
    > chyba ze jakis mezczyzna uwaza sie za czytelniczke. Uwazam ze taki numer

    A nie byłaby to jakaś dyskryminacja, czy jakoś tak? Na to zdaje się
    konstytucja nie pozwala ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-03-17 20:45:13
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > tylko kobiety mogą ją zamawiać. Spróbuję zadzwonić, może mi się uda ...

    W regulaminie sa okreslone warunki wydania kart i nie ma nawet slowa wzmianki
    o "wymaganej plci" uczestnika konkursu.

    Byc zreszta nie moze ze wzgledu na Art. 33 Konstytucji, punkt 1:

    "Kobieta i mezczyzna w Rzeczypospolitej Polskiej maja rowne prawa w zyciu
    rodzinnym, politycznym, spolecznym i gospodarczym."

    Ja jutro dzwonie i jako "czutelnik" ;-) domagam sie karty - mam juz haslo :-)
    moze sie jeszcze uda wygrac te 136 zl na karcie :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl