  • Data: 2006-07-10 21:07:37
    Temat: Re: KREDYT MIESZKANIOWY W ge MONEY BANK
    Od: "Bartek" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >czy ktoś skorzystał z kredytu mieszkaniowego w GE >Money bank?
    >Chcę wziąść kredyt na nowe mieszkanie. Zadzwonilam >do kilku banków
    >i w Ge wydaje się byc najtanszy. Przy kwocie kredytu >290 tys. w CHF
    >rata wynosi niecale 1400 zl. Wydaje sie byc ok.
    >Proszę o opinie:)

    A o co kolezanka pytala dzwoniąc do banku i pytajac o koszty kredytu?
    Na pewno tylko o nominalne oprocentowanie i ew.prowizje.

    Proponuję przyjzec sie calosci, dodatkowym kosztom i oplatom zw. zarówno z
    udzieleniem, jak i pozniejszą obslugą kredytu tj. obowiązkowe ubezpieczenia,
    prowizje za wczesniejszą splatę, za wydanie zaswiadczenia o kredycie (np.do
    ulgi odsetkowej) i inne takie tam pozornie nieistotne szczegoliki.
    Tak przy okazji, poniewaz mowa o kredycie walutowym, nadmienię, iż GE ma
    mało zaszczytne drugie miejsce jesli chodzi o wysokosc spreadu walutowego
    ok.5.2%