  • Data: 2003-12-12 21:52:06
    Temat: Re: KONTO DLA STOWARZYSZENIA - POMOCY!!!
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    MariuszM <m...@a...invalid> napisał(a):

    > Co do ofert to po dłuższym szukaniu na placu boju pozostały:
    > PKO SA (konto internetowe za 8zł/mc + 0.1% prowizji od kwot przelewów) i
    > VWDirect (konto za 0zł + 36zł/rok za token, bez prowizji).
    >
    > Obie oferty dla podmiotów z osobowością prawną, w tym fundacji. Wyglądają
    OK.
    > Niestety bez subkont. Czy gdzieś czają się jakieś rafy, których nie widzę?

    Hej,
    To ja dziekuje :) Jeszcze kilka miesiecy temu w VW nie bylo kont dla osob
    prawnych wiec z bolem zostalismy jako stowarzyszenie w Millenium. Teraz
    jednak jedna z fundacji wymaga osobnego rachunku dla swojej kasy, ktora nam
    daje. Dla mnie niezrozumiale, bo kasy na oplacenie konta nie daje :) Niemniej
    w Millenium o subkoncie free nie chcą słyszeć więc zacząłem myśleć o jakimś
    innym banku. Może więc coś się ruszyło w temacie.

    Pozdrawiam
    Szymon