  • 1. Data: 2002-03-10 18:57:26
    Temat: KONTO
    Od: "Pati Ewa" <p...@g...pl>

    Witam!
    Chciałam się dowiedzieć na temat najkorzystniejszych kont - w którym banku i
    jeśli to możliwe - strony www na temat prowadzenia danego konta.
    Pozdrawiam
    Pati Ewa
    p...@o...pl

  • 2. Data: 2002-03-10 19:22:38
    Temat: Re: KONTO
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Chciałam się dowiedzieć na temat najkorzystniejszych kont - w którym banku
    > jeśli to możliwe - strony www na temat prowadzenia danego konta.

    A co to znaczy najkorzystniejszych kont?
    Pod jakim wzgledem???
    Wiecej danych potrzeba.

  • 3. Data: 2002-03-11 09:25:43
    Od: "Kasia" <K...@e...pl>

    Użytkownik "Pati Ewa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciałam się dowiedzieć na temat najkorzystniejszych kont - w którym banku
    > jeśli to możliwe - strony www na temat prowadzenia danego konta.

    Słowo daję - lenistwo ludzkie mnie zadziwia .... moze masz jakis konkretny
    problem z obsługa jakiegos konta lub konkretne pytania na temat zasad
    prowadzenia lub niejasności - bo wyłuszczać tu wszystkie zasady i reguły ..
    to ..no .. ten tego ten ZA DUZO ! ... Litości :-)))

    Odsyłam do stron bankowości elektronicznej (zakładajac, że taka Cię w to
    miejsce zawiodła... bo nie podałaś żadnych konkretów ..)
    http://www.money.pl/Banki/Banki_online/
    Pozdroofka

  • 4. Data: 2002-03-11 09:43:36
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Chcialam sie dowiedziec na temat najkorzystniejszych kont - w ktorym banku
    > jesli to mozliwe - strony www na temat prowadzenia danego konta.

    PatiEwa, wiesz, to na tej grupie bardzo denerwujace pytanie.
    To ktore konto jest najlepsze, to zalezy od tego do czego go chcesz uzywac.
    Czy interesuje Cie dostep przez internet, oprocentowanie, koszta przelewu,
    ilosc dostepnych bankomatow, kompetentna obsluga, konta dewizowe, przelewy
    zagraniczne, jakie karty platnicze...
    I tak dalej. Zalezy co jest dla Ciebie wazne, a co mniej.
    No, i powinien miec oddzial w Przemyslu, prawda...
    :-)
    Napisz do czego chcesz uzywac tego konta.

    Pozderawiam.
    Michal
    (ten z free.pl.rzeszow, pamietasz?)
    :-D

  • 5. Data: 2002-03-11 18:44:32
    Od: "Pati Ewa" <p...@g...pl>

    > PatiEwa, wiesz, to na tej grupie bardzo denerwujace pytanie.

    przepraszam, ale szukałam sama i za dużo tego wszystkiego

    > Czy interesuje Cie dostep przez internet, oprocentowanie, koszta przelewu,
    > ilosc dostepnych bankomatow, kompetentna obsluga, konta dewizowe, przelewy
    > zagraniczne, jakie karty platnicze...

    nie znam się za bardzo na tym, ale jeśli już miałabym sprecyzować - głownie
    interesuje mnie kosz prowadzenia konta (by było możliwie jak najniższy, ile
    miałabym zapłacić za kartę, czy za prowdzenie rachunku musiałabym coś
    płacić), oprocentowanie (podobno istnieje w kontach), bankomaty (czy płaci
    się za wybieranie gotówki w bakomacie innego banku), to tak ogólnie, sama
    nie wiem na co zwrócić uwagę, a MUSZĘ założyć konto

    > No, i powinien miec oddzial w Przemyslu, prawda...

    niekoniecznie :-) ale miło, że wiesz i o tym

    > Napisz do czego chcesz uzywac tego konta.

    do wybierania pięniędzy z bankomatów :-)

    > Michal
    > (ten z free.pl.rzeszow, pamietasz?)

    :-) jasne, nie każdy podaje nazwisko :-)

    pozdrawiam
    Pati

  • 6. Data: 2002-03-11 19:06:17
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Mar 11, 2002 at 07:44:32PM +0100, Pati Ewa wrote:

> [...]
    > się za wybieranie gotówki w bakomacie innego banku), to tak ogólnie, sama
    > nie wiem na co zwrócić uwagę, a MUSZĘ założyć konto

    Na pewno spelnia wymagania mbank (koszty oscyluja w granicy
    zera). Pewnie jeszcze jakies z rachunkow w lukasie.

    Jak jest z bankomatami euronetu tam gdzie chcesz wybierac? Bo to
    wlasnie z nich by bylo free dla mbanku.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-03-12 07:39:26
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > nie znam sie za bardzo na tym, ale jesli juz mialabym sprecyzowac -
    glownie
    > interesuje mnie koszt prowadzenia, oprocentowanie, bankomaty (czy placi
    > sie za wybieranie gotówki w bakomacie innego banku)

    Sa konta ktore maja bliskie zeru koszty prowadzenia rachunku i sensowne
    oprocentowanie.
    Jesli chodzi o bankomaty, to niemal wszystkie banki pobieraja oplaty za
    wyplaty z cudzych bankomatow.
    (Wyjatkiem jest Fortis, ale on z kolei pobiera zbyt duze oplaty za
    prowadzenie)

    > do wybierania pieniedzy z bankomatow :-)

    No, to ja bym polecal mBank.
    Darmowe prowadzenie, wygodny sposob robienia przelewow - bo z domu,
    bezpieczny. (Dopiero by huczalo na grupie gdyby nie byl...)
    Darmowe wyplaty w bankomatach Euronetu.
    http://info.mbank.com.pl/bankomaty-spis.html

    Michal

  • 8. Data: 2002-03-12 09:12:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula"
    > Jesli chodzi o bankomaty, to niemal wszystkie banki pobieraja oplaty za
    > wyplaty z cudzych bankomatow.
    > (Wyjatkiem jest Fortis, ale on z kolei pobiera zbyt duze oplaty za
    > prowadzenie)

    pisz konkretnie - Fortis pobiera 8 zl miesiecznie

    > No, to ja bym polecal mBank (...)
    > bezpieczny. (Dopiero by huczalo na grupie gdyby nie byl...)

    ale masz argumenty ;-))
    to jest bezpieczenstwo w dolnej strefie stanow srednich, huczy przeciez
    czasem o bezpieczenstwie kanalu telefonicznego a jak ktos (najlepiej z
    wewnatrz z banku) uzylby twojego TANa to nawet nie mialbys zadnej
    mozliwosci odroznienia tej operacji od innych
    *** blad ***

  • 9. Data: 2002-03-12 09:40:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    >Wyjatkiem jest Fortis, ale on z kolei pobiera zbyt duze oplaty za
    > prowadzenie
    Tak, a co powiesz na E-plus czy vip (pekao) - kosztuje tyle samo co fortis,
    a % niskie, kredyty (np. w ROR) drogie i za wyplaty z innych bankomatow
    chyba najwyzsze prowizje. Brak netu, on-line'owosci itd. To jest dopiero
    drogo.

    Wlasnie, moim zdaniem to malo jak za mozliwosc wyplaty z kazdego bankomatu.
    pzd

  • 10. Data: 2002-03-12 09:44:41
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > pisz konkretnie - Fortis pobiera 8 zl miesiecznie

    > ale masz argumenty ;-))

    A co, zle?
    Wiekszosc tego co wiemy wiemy od autorytetow. Grupa maniakow bankow,
    wytykajaca palcami wszystkie znalezione dziury, to dobry sposob...

> [...]
    > wewnatrz z banku) uzylby twojego TANa to nawet nie mialbys zadnej
    > mozliwosci odroznienia tej operacji od innych

    Jesli ktos _z_banku_ chce zrobic przekret, to nie masz nic do gadania w
    przypadku kazdego banku. Klopoty.
    Bezpieczenstwo kanalu telefonicznego - takie jak w innych bankach dajacych
    dostep przez telefon.
    A daj mi numer swojego konta w marmurku i wzor podpisu, to dowiesz sie
    czegos o bezpieczenstwie tradycyjnych bankow...
    (Niektorzy stosuja "podpis bankowy" inny od takiego zwyklego, np na liscie
    obecnosci.)

    > *** blad ***
    Michal