  • Data: 2005-09-14 11:10:22
    Temat: Re: KK za podpis (Mbank)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Glenn napisał(a):

    > To nie kredyt.

    Jak to nie? Maksymalnie na 36 dni :-) I to nieoprocentowany...

    > A po drugie odkąd to jeden bank stosuje scoring drugiego i to
    > w dośc dużym odstępie czasowym? Jednym słowem - co to ma być za argument?

    A przepraszam, jaki argument? Ja odpowiedziałem na pytanie: "ile byłoby
    dobrze przy karcie dla studenta" jesli chodzi o tzw. zdolność. Nie
    sądziłem, że w domyśle chodzi Ci o pytanie: "Ile byłoby dobrze *dla
    mBanku* przy karcie dla studenta" ;-)

    Marek