    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK z dobrymi przelicznikami na zakupy w USA
    Date: Mon, 01 Jul 2013 13:14:44 -0500
    <r...@4...com> <kqsdlq$ce0$3@dont-email.me>
    <o...@4...com>

    A.L. wrote:

    > Wiesz co?... Nie opwowiadaj dyrdymolow. Wypelniales keidys aplikacje o
    > karte kredytowa? Widac nie. To postaraj sie o taka i przeczytaj.

    Nie w ogole nie wypelnialem. wszystko co wiem to z intenetu.

    kiedy ostatni raz przechodziles testy na umiejetnosc czytania ze
    zrozumieniem.

    W historii kredytowej nie ma twoich zarobkow.

    Aplikacja o krate kredytowa, ktora wypelniasz nie jest historia kredytowa.

    > A dochodu w historii kredytowej nie ma. Ale pierwsza zrecz ktora
    > sparwdza to historia kredytowa

    > Od KOGO?...

    co od kogo?
    od wiekszosci bankow, ktore beda laskawe do ciebie oddzwonic. Tylko
    poziom zarobkow musisz miec odpowiedni.
    Nawet jak nie masz historii kredytowej ale masz wielozerowe zarobki to o
    ile nie masz nasrane w historii kredytowej bank nie chce takiego klienta
    stracic i dzwoni z pytaniem czy masz cos na wsparcie zarobkow, ktore
    podales w apliakacji o karte kredytowa.

    > No wlasnie. Dwa - trzy lata.

    > Czy ty widziales kiedys swoj credit record, na przykald z Experian?
    > Wiec popatrz, a potem pogadamy

    nie nie widzialem, przeciez jak juz ustalilismy nie mam karty kredytowej.

    Porsze wrzuc gdzies na internet raport z Experian gdzie bedzie napisane
    ile w poprzednim miesiacu wplaciles na konto karty.
    Tylko nie peknij z wysilku, zeby taki raport znalezc, bo moze ci to
    troche czasu zajac.

    > Ty mnie chceesz pouczac jak korzystac z karty kredytowej czy kogos
    > innego?

    mozesz skorzytac jak chcesz. Nie bedziesz wowczas bezsensownie placil
    odsetek a i historia kredytowa pojdzie ci w gore.

    > Samochody rozdawali za darmo?

    aha, wyjechalem samochodem bez wplacenia dolara na 0% na 6 lat.
    Nie widzialem powodu płacenia im od razu, skoro sami sie pchali z oferta.

    > Czy uwazasz ze jak kupisz samochod na raty to nei pojawi sie na credit
    > record? I splacanie sie nie pojawi?

    tym masz zdecydowanie klopot z rozumieniem tekstu pisanego.

    I czy uwazasz ze kredyt na
    > samochod nie jest oprocentowany?

    tak uwazam, ale nie dla psa kielbasa.

    > Pzrepraszam ze sie denerwuje, ale pieprzysz jak potluczony

    to nei moja wina, ze jestes stary beton partyjny i uznajesz tylko swoja
    racje.