  • Data: 2004-04-29 13:39:52
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JaKi napisał:

    > BPH ma tez beznadziejna procedure wydawania KK po zlozeniu wniosku przez
    > net - w sumie razem tworzyliby zgrany duet :D

    Oni w ogole maja poje(*&^ procedury. Zalozenie konta z karta Maestro i
    dostepem przez Internet wymaga w porywach 4 wizyt w oddziale. Najpierw
    zaklada sie konto. Potem rejestruje w Sezamie i przychodzi do oddzialu
    podpisac umowe. Potem generuje sie klucz i trzeba po cos tam zadzwonic
    lub pojsc do oddzialu. Zeby zlozyc wniosek o karte trzeba cos wplacic na
    konto, a zeby ja dostac trzeba pojsc do oddzialu po PIN.

    Makabra i paranoja. Calosc procedury powinna byc zalatwiana za jednym
    zamachem w oddziale, a reszta poczta (PIN).

    Bartol