  • Data: 2004-04-30 07:34:13
    Temat: Re: KK w Multi
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@...SUNTOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> napisał w wiadomości
    news:c6qlm7$q1n$1@inews.gazeta.pl...
    > Normalnie ręce opadają. Czy to jest aż tak skomplikowane, żeby procedura
    > wydawania karty była jednolita??

    jak juz byles w oddziale to trzeba bylo zlozyc reklamacje na tryb wydania
    karty i pracedure..
    ja juz dwa razy skladalem i poprawili...

    inna sprawa ze jesli choci o KK to u mnie byl taki przypadek. zadzwonila
    onfolinia do mnie
    z pytaniem czy w ramach promocji nie chce otrzymac karty dodatkowej za 0pln.
    Zgodzilem sie, przyslali dokumenty, ja zanioslem do oddzialu... karta
    przyszla...
    a oni naliczyli prowizje.. no i dopiero po reklamacji znalezli w systemie ze
    jej nie powinno byc..

    jesli chodzi o infolinie to swego , dwa razy mi sie to zdarzylo, ze dzwoniac
    do banku
    w celu sprawdzenia kursow dziennych waluty.. chcieli mnie koniecznie
    "zweryfikowac",
    powiedzialem ze NIE,.. w odpowiedzi uslyszalem ze w takim razie nie moga mi
    podac danych..
    Jakos wtedy nie mialem czasu skladac reklamacji, bo chetnie bym sie
    dowiedzial zcym to motywowuja..

    ogolnie mowiac... z infolinia i dzialem od kredytow to powinni zrobic
    porzadek.
    natomiast moj oddzial w Gda Gl. to sobie chwale..

    pozdro
    SirmarK