  • Data: 2005-07-09 11:42:57
    Temat: Re: KK w ING a podgląd w ING bankonline
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan B. napisał(a):
    > Fajny ten post, a nawet że tak powiem zalgorytmizowany ;-)

    Być może. Skrzywienie zawodowe.

    > Co do bankonline: dzisiaj oddział twierdzi że karta się nie przypięła
    > dlatego, że swego czasu zamkąłem ROR nie zamykając ING bankonline (czy może
    > Ciebie dotyczy też taki przypadek?).

    Nie. Ja mam cały czas OKO i do niego podgląd przez net.
    To co Ci opowiadają to jakaś kolejna ciekawostka. Skoro zamknąłeś ROR to
    zamknięcie dostępu do niego przez sieć wymaga oddzielnej dyspozycji?
    Zawsze wydawało mi się, że jak zamykam rachunek to wraz ze wszystkimi
    kanałami dostępu i nie muszę ich wszystkich oddzielnie zamykać. Tak
    przynajmniej było w innych bankach.

    Piotr Hołda