  • Data: 2005-07-07 18:59:17
    Temat: Re: KK w ING a podgląd w ING bankonline
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-07-07, Bogdan B. <b...@w...pl> wrote:

    > Tzn. kartę widziałeś nawet zanim dostałeś pin i odebrałeś kartę?
    > Czy to była może karta z promocji, w zamian za kartę z innego banku?
    >
    > Bogdan B.
    Nie - normalna na wniosek z kupą papierów (prowadzę działalność)..

    To normalne w ING, że karty są aktywne (tak mi się wydaje)
    i widoczne zanim je w łapki weźmiesz. Nawet zapytałem w
    Odziale coby było gdyby ktoś dokonał transakcji obciążających
    tą kartę (zakładam transakcję bez CVV, termin ważności łatwo
    zgadnąć :)) ... A Odziałowa na to -
    "A kto poza Panem i Pracownikami Banku zna nr. karty ??"
    Dalej nie zagłębiałem i nie starałem się tłumaczyć ..:)

    Ciekawe kto by płacił za transakcje - ja jeszcze umowy podpisanej
    nie miałem :P

    Albo to wyjątek, że mi się pojawiła wcześniej albo luka w
    bezpieczeństwie i kiedyś trafi się zdolny co weźmie linie na
    20 kPLN i wykorzysta przed podpisaniem umowy : :)

    P.S Wszystko przy założeniu, że karta była aktywna...

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE