    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Wojciech Bancer <w...@g...com>
    Subject: Re: KK - płatności za rachunki
    Date: Wed, 3 Feb 2021 10:19:48 +0100

    On 2021-02-01, ToMasz <t...@p...fm.com.pl> wrote:

    [...]

    > na stronie głownej jest informacja że opłata za transakcje do 6 tyś to
    > 0,89zł. To jest jakiś abonament czy jak?

    I dostałem w tym temacie odpowiedź z supportu:

    "Cześć Wojciech!
    Nasz algorytm nie obciąża prowizją użytkowników, którzy są aktywnymi
    uczestnikami platformy, posiadają wielu opłat na swoim koncie, mają
    połączoną skrzynkę mailową. Na taką decyzję składa się naprawdę bardzo
    dużo czynników, które są oceniane. Więc jest to bardzo indywidualna
    kwestia."

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com