  • Data: 2008-01-12 20:59:04
    Temat: Re: KK bez opłat ( ciekawa oferta )
    Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Ale co znaczy bez opłat?
    > Jest wiele kart które są bez opłat jeżeli jej używasz. Np. warunki 1000 zl
    > miesięcznie albo 5 razy użyta w miesiącu.
    > Jeżeli nie zamierzasz jej używać, to AFAIK karty bez opłat nie ma.

    Moje dotychczasowe obroty na KK wynosiły zawsze około 4-9 tysięcy rocznie więc
    zapisy o zwolnieniu przy danym obrocie mnie raczej nie interesują bo średnio
    zwolnienie z opłaty zaczyna się od 9000 za wypukła. Potrzebuje na drobne
    wydatki, bilet lotniczy, skype etc. a nie chce ponosić kosztów posiadania karty
    ( wiem jestem wygodny)