    From: r...@r...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK VC w Lukasie (a mo?e jednak w mBanku?)
    Date: 31 Jul 2003 13:29:08 GMT
    Sender: "Użytkownik risp.pl - smart"<r...@r...pl>

    > Zgroza mnie ogarnia, jak w sklepach
    > podchodzi si? do autoryzacji mnie jako w?a?ciciela karty debetowej
    > - najcz??ciej nawet nie por?wnuj? podpisu...

    a nie ogarnia Cie zgroza jak patrzysz w sklepach na wpisywanie PINu?
    Na krotkiej smyczce pinpad, kolejka ludzi za Toba, czasem na Twoich plecach,
    przed Toba ktostam pakuje jeszcze sowje zakupy....

    transkacji PINowych zas nie mozna reklamowac...

    pozdrawiam

    romekk (milosnik podpisywania sie na slipach)