  • 1. Data: 2006-02-03 13:27:27
    Temat: [KK]Multibank - moje boje
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Rok temu dostalem karte za free. Jako, ze zbliza sie termin jej waznosci
    to dzwonie i pytam sie, jak zredukowac oplate za odnowienie karty ?
    Odpowiedz jasna i prosta : NIE DA SIE, NIE MA TAKIEJ MOZLIWOSCI.

    Kiedys jak mi cos zle dzialalo to otrzymalem informacje, iz moge zamowic
    duplikat (chyba za 35 zl) i ta karta bedzie juz miala nowa date waznosci
    (rok), nowy numer itp. Czy to jedyna szansa na zmniejszenie oplaty za ta
    karte ?

    Zaznaczam, iz nie mam aktualnie czasu, ani ochoty na bieganie po innych
    bankach i dostarczanie licznych papierow na wyrabianie nowej karty. W
    dodatku z tej jestem w miare zadowolony (od pol roku, zero problemow), a
    i podglad online jest idealny. Oplata 35 (czy nawet 70zl) nie stanowi
    problemu, ale problem jest w tym, iz srednio widzi mi sie tyle placic
    skoro bez trudu mozna miec karte gratis. Any ideas jak to rozwiazac ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2006-02-03 13:35:05
    Temat: Re: [KK]Multibank - moje boje
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Mithos wrote:
    [...]

> [...]
    > problemu, ale problem jest w tym, iz srednio widzi mi sie tyle placic
    > skoro bez trudu mozna miec karte gratis. Any ideas jak to rozwiazac ?

    Mnie Multibank olał, przy przyzwoitych obrotach i raczej nie sądzę, żeby
    w Twoim przypadku będzie podobnie. Jeśli starczy Ci zdolności i masz
    obroty na Multikoncie, to możesz próbować wyrobić nową kartę w
    Multibanku :-)
    KJ

  • 3. Data: 2006-02-03 13:39:50
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > waznosci to dzwonie i pytam sie, jak zredukowac oplate za odnowienie
    > karty ? Odpowiedz jasna i prosta : NIE DA SIE, NIE MA TAKIEJ

    Tam sie nie da. To powiedz ze rezygnujesz i idz z papierami do innego banku.
    P.S. Oczywiscie ze cie oszukuja. Jesli robiles dobre obroty na karcie, to ci
    powinni obnizyc lub zwolnic z oplaty.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 4. Data: 2006-02-03 13:45:30
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    [...]

    > P.S. Oczywiscie ze cie oszukuja. Jesli robiles dobre obroty na karcie,
    > to ci powinni obnizyc lub zwolnic z oplaty.
    A jakie obroty są uznawane za duże ?
    KJ

  • 5. Data: 2006-02-03 13:49:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > A jakie obroty są uznawane za duże ?

    tego nie pamietam - kiedys gdzies bylo - szukaj w archiwum

  • 6. Data: 2006-02-03 13:50:11
    Od: "Grzes" <p...@S...o2.pl>

    > Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > [...]
    > A jakie obroty są uznawane za duże ?
    > KJ

    ja miałem obroty roczne na KK w BZWBK w wysokości ok 15 tys. rocznie i BZWBK
    chciał wznowić za darmo bez problemu.

  • 7. Data: 2006-02-03 13:50:30
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mithos porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > problemu, ale problem jest w tym, iz srednio widzi mi sie tyle placic
    > skoro bez trudu mozna miec karte gratis. Any ideas jak to rozwiazac ?
    Zrezygnowac z tej karty. Jesli byly duze obroty to jest szansa ze sami
    zadzwonia z propozycja przedluzenia karty za friko. Jesli nie, to
    poczekac na promocje i zamowic nowa karte w promocji
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 8. Data: 2006-02-03 13:59:14
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Grzes wrote:
    [...]

    > ja miałem obroty roczne na KK w BZWBK w wysokości ok 15 tys. rocznie i
    > BZWBK chciał wznowić za darmo bez problemu.
    Ale rozmawiamy o Multibanku, a nie o BZWBK (który mi też bez problemu
    odnowił za darmo)
    KJ

  • 9. Data: 2006-02-03 17:28:03
    Od: "Kriseek" <m...@w...poczta.onet.pl>

    > Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > [...]
    > A jakie obroty są uznawane za duże ?
    > KJ

    nie wiem czy to jest aktualne jeszcze bo 2005-02-26 na forum Aquariusa na
    www.multibank.pl napisano przez klienta o tajnej/poufnej ofercie
    lojalnościowej dla k.k.:

    Przy określonych średnich miesięcznych obrotach na k.kredytowej:
    Dla VC - min. 1000zł
    Dla VG - min. 2000zł
    Dla VP - min. 3000zł

    ale tak jak napisałem:
    1. nie wiem czy to dalej obowiazuje (w sumie to prawie rok juz minal),
    2. moze to dotyczyc tylko posiadaczy konta Aquarius.

    Ale sprobowac na multilini warto :)

    Powodzenia,
    Kriiseek

  • 10. Data: 2006-02-03 18:27:37
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Feb 2006 18:28:03 +0100,
    osoba podpisana: Kriseek <m...@w...poczta.onet.pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > lojalnościowej dla k.k.:
    >
    > Przy określonych średnich miesięcznych obrotach na k.kredytowej:
    No to przekroczyłem, i po złożeniu przeze mnie rozwiązania umowy po
    prostu zamknięto mi kartę :-)
    KJ

    The world is coming to an end ... SAVE YOUR BUFFERS!!!