  • Data: 2006-10-29 17:03:24
    Temat: Re: KK Eurobank - wystartowało!
    Od: "darek" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bogdan B." napisał w wiadomości:

    > Jeżeli Ty wybierasz jako swój przykład kredytu odnawialnego Pekao SA
    (AFAIK
    > najdroższy, na spółkę z Citi), to ja wybieram PKO BP - 11,50%.
    > I stawiam tezę że trudno znaleźć kartę z niższym, niepromocyjnym
    > oprocentowaniem.

    Nawet dla twojej propozycji korzystanie z KK BZWBK bedzie dalej tansze a
    oprocentowanie kredytu na rachunku karty nie ma tu zadnego znaczenia - Ty z
    niego najzwyczaniej nie korzystasz. W kazdym miesiacu splacasz calosc
    zadluzenia, tyle, ze czesc tej kwoty pochodzi z tego samego rachunku karty
    za jedyne 3 zl stalej opaty. Zakladamy oczywiscie, ze postepujesz
    racjonalnie w sytuacjach, gdy portrzebujesz gotowke : nie wyplacasz gotowki
    KK a robisz przelew z jej rachunku na swoj ROR.
    Mozemy dla Twojego przykladu PKO BP stworzyc prosta i b. przyblizona
    symulacje: kredyt w rachunku na kwote 5000 splacasz w w 5 rownych, kolejnych
    ratach = odsetki min. 145 zl. Tej samej wielkosci zadluzenie na rachunku KK
    BZWBK splacane ww metoda = 15 zl prowizji za przelewy. Nie ma wiec nawet
    czego porownywac.
    darek