  • Data: 2008-02-29 16:42:13
    Temat: Re: KK Citi - epilog :)
    Od: chrisek <c...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):
    > Mam tez pytania : czy punkty partnerskie BP beda mi sie zbieraly same
    > czy musze tez gdzies sie rejestrowac ? W jaki sposob mam dokonac wymiany
    > punktow na cokolwiek z programu partnerskiego ? W jaki sposob np. na
    > stacji mam ladowac punkty na karte za zakupy premiowane np. plyn do
    > spryskiwaczy, red bulle itp. (laduja sie same, czy tez tak jak
    > "zwyczajna karte do punktow" - nie KK - obsluga musi wsadzic do
    > ichniejszego czytnika) ?

    Przerabiałem to niecałe 2 miesiące temu. Na stacji BP (nie każdej)
    rejestrujesz kartę (wypełnił mały świstek, przepisał 8 ostatnich cyfr
    KK). Ja zamówiłem jeszcze na stronie www zwykłą kartę BP (przyda się do
    transferu punktów w przypadku np. rezygnacji z KK). Mają 21 dni na
    rejestrację i tyle dokładnie to trwało u mnie. Po potwierdzeniu na BP
    linii, że karta jest zarejestrowana, po raz drugi udajesz się na stację
    BP, przeciągają ją przez czytnik i drukują kartkę z PIN-em. Drobna
    ciekawostka: po podpięciu do jednego konta dwóch kart (zwykłej BP i KK
    Citi - dokonują tego po zgłoszeniu na BP linii) wystarczy tylko do
    jednej wygenerować PIN na stacji, bo jest on taki sam do dwóch kart :)
    Niezależnie przez którą kartę się zalogujesz do www, masz podgląd dwóch.
    Punkty zbierasz oddzielnie każdą kartą, ale możesz je w dowolnej chwili
    przerzucać między kartami - dyspozycja telefoniczna.