  • Data: 2010-03-14 16:25:06
    Temat: Re: KK Citi a PIN
    Od: "Marvin" <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Fraud z PINem i KK w roli głównej?

    Nie, jeszcze w wersji z podpisem. Dlatego właśnie dostałem kartę z pinem bo
    tamtą dobra zablokowano mi przy fraudzie i wydano mi nową "lepszą".

    Fraud był internetowy, tzn, ktoś kupił sobie bilet do Nowego Jorku przez
    sieć.

    Nie wiem tylko czy wiesz, że Citek nie zwraca warunkowo spornej kwoty przy
    reklamacji w momencie zgłoszenia. Tak jest od niedawna.

    Więc jeśli załapiesz fraud na dajmy na to 20000 (spoko przy ichniejszych
    limitach, wiele osób ma limity 20-50k), będziesz musiał kwotę tę spłacić i
    czekać na rozpatrzenie transakcji. Po 2 miesiacach ci ją uznają i wtedy
    będziesz się martwił, aby taką kwotę wydać i zejść do zera.

    Mój fraud był na 2kzł i jestem wdzięczny złodziejowi że nie ukradł 20k :)

    Marvin