  • Data: 2010-03-14 11:50:52
    Temat: Re: KK Citi a PIN
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 11:54:59 +0100, Valdi napisał(a):
    > "Jacek Osiecki" news:slrnhppdnk.8ap.joshua@tau.ceti.pl
    > jak to? przecież karty na podpis działały i działają na Neste z tym, że
    > autoryzujesz transakcje PINem (jak w bankomacie).

    Rzecz w tym że ja nie uznaję PINu dla karty kredytowej. Po prostu nie
    zamierzam takowego mieć, bo jedyny akceptowalny sposób użycia KK dla mnie to
    podpis. Przy wszystkich kartach (poza Citi, gdzie już wygenerowałem PIN bo
    bez niego ich durna bankowość internetowa nie działała) obyłem się bez
    generowania PINu (lub przynajmniej bez otwierania koperty).

    > Co taka paranoja z tym PINem - szczególnie w przypadku ww. sieci stacji?

    Z PINem ogólnie - bo nie ma fizycznej możliwości uratowania swoich pieniędzy
    gdy ktoś go dorwie... Zwłaszcza syf jeśli jest to karta citibanku, który w
    swym kretyńskim podejściu nie pozwala na zablokowanie operacji
    gotówkowych...

    > esso? obecnie lotos?

    Dokładnie ;) Paliwo dobre, ceny też (niższe tylko w neste i
    hipermarketach)...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944