  • Data: 2003-07-10 07:32:05
    Temat: Re: KK BPH/PBK
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O dziwo 0 problemów. Całość zamknęła się w 12 dniach, w tym długi
    > weekend. Korzystałem z oferty wydania karty bez rezygnacji ze starej
    ze
    > względu na 100% spłaty w GP.

    Ja także przeszedłem tę "uproszczoną procedurę" która jest o wiele
    bardziej skomplikowana niż normalna w PKO BP SA. Na pozostałych kartach
    mam limit 1500, ale powiedzieli mi że dają tylko w pełnych tysiącach i
    tak dostałem tę KK bez rezygnacji z innych KK ale tylko z limitem 1000
    PLZ. Chyba po wakacjach ta KK posłuży jako karta do rezygnacji na rzecz
    innej KK.