  • Data: 2003-07-12 20:37:02
    Temat: Re: KK BPH/PBK
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:3F10012E.5000805@poczta.fm...

    > Był tydzień promocji z racji wygranego referendum. Nazywało się "Tydzień
    > europejski w BPHPBK". Też się załapałem:-)
    > Tytuł dowolny.

    Okazalo sie, ze jednak nie trzeba zakladac srebrnego sezama aby dostac KK za
    darmo. Trzeba tylko zlozyc wniosek do 31 lipca. Jesli zas sie ma srebrny
    sezam, to obojetnie kiedy sie zlozy wniosek, karta jest za darmo.
    Niestety wyglada na to, ze bez zalozenia sezama nie bedzie podgladu karty
    przez net. Dobrze, ze pamiec jeszcze w miare dziala.

    marekz