  • 11. Data: 2004-01-05 18:28:03
    Temat: Re: KK?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:btc9tk$bok$1@inews.gazeta.pl...

    > Pewnie tak. Czyli w Polsce nie ma bankowych kart lojalnościowych ?

    Nic mi nie pasuje aby podciagnac pod ta kategorie :)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-01-05 18:38:20
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:btc4ro$ieo$1@pippin.warman.nask.pl...

    > 2. Które banki polskie wydają Co-branded Cards?

    Lukas - (onet, Cyfra+), moze tez i Raffi z NG?

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2004-01-05 18:46:27
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
    > Pewnie tak. Czyli w Polsce nie ma bankowych kart lojalnościowych ?

    No nie - premimuclub jest programem lojalnosciowym. Wiec tutaj jak
    najbardziej

  • 14. Data: 2004-01-05 18:47:27
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > No nie - premimuclub jest programem lojalnosciowym. Wiec tutaj jak
    > najbardziej

    no to Citi BP i PKO BP Vitay też w takim razie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2004-01-05 18:47:34
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Nic mi nie pasuje aby podciagnac pod ta kategorie :)

    Mi się wydaje, że może City Era

  • 16. Data: 2004-01-05 19:18:01
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn <g...@g...pl> wrote:
    > no to Citi BP i PKO BP Vitay też w takim razie.

    Raczej nie.
    Zdobyte punkty w PremiumClub mozesz wymienic na uslugi w banku PBHPBK
    http://www.premiumclub.pl/reward_bank.xml
    Tej zaleznosci w druga strone juz nie ma

  • 17. Data: 2004-01-05 19:18:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:btcbg0$qmb$1@news.onet.pl...

    > No nie - premimuclub jest programem lojalnosciowym. Wiec tutaj jak
    > najbardziej

    Granicy pomiedzy kartami lojalnosciowymi a co-branded jest cieniutka i w
    tym wypadku trudno powiedziec do jakiej kategorii zakwalifikowac karty
    wydawane we wspolpracy ze stacjami paliw.

    a.. karty lojalnościowe (ang. Loyalty Cards) - służy związaniu posiadacza
    karty z bankiem lub inną organizacją (w tym również komercyjną) działającą w
    porozumieniu z bankiem. Posiadacz karty otrzymuje określoną liczbę punktów
    za każdą transakcję wykonaną z użyciem karty. Po zebraniu odpowiedniej
    liczby punktów, posiadacz karty otrzymuje nagrody lub inne przywileje
    oferowane przez bank lub organizację współpracującą z bankiem.
    karty wydawane we współpracy z firmami (ang. Co-branded Cards) oferowane są
    przez banki wraz z firmami komercyjnymi (np. sieci sklepów czy
    supermarketów). Karty mogą być wydawane wszystkim klientom banku bądź
    wyłącznie klientom banku, którzy są jednocześnie klientami danej firmy. Na
    karcie, oprócz logo banku i logo organizacji płatniczej, znajduje się
    również logo firmy z którą bank wydał kartę. Z reguły posiadaczom kart
    przysługują specjalne zniżki lub inne preferencje, które udziela firma -
    zniżki przysługują najczęściej wyłącznie podczas transakcji zrealizowanych w
    sieci sprzedaży firmy bądź udzielane na innych zasadach, np. poprzez
    zbieranie punktów podobnie jak w przypadku kart lojalnościowych.

    --
    JaKi

  • 18. Data: 2004-01-05 19:25:13
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:
    > Granicy pomiedzy kartami lojalnosciowymi a co-branded jest cieniutka
    > i w tym wypadku trudno powiedziec do jakiej kategorii zakwalifikowac
    > karty wydawane we wspolpracy ze stacjami paliw.

    Ale wlasnie punktuy zdobyte w programie lojalnosciowym (to program 3 firm)
    mozna wymienic na uslugi banku (lub innej z firm lub partnerow).
    W przypadku PKO BP czy Citi - tego juz nie ma.
    Czyli zbieram punkty ale albo Orlenu albo BP i to nie jest program banku.
    Natomiast PremiumClub mozna nazwac programem Banku (Premiumcluyb to byla
    bodaj spolka powolana najpierw przez dwa rozne kapitalowo podmioty)
    Obecnie na stronie widnieje:
    "Premium Club to wielopartnerski program organizowany wspólnie przez sieć
    stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC oraz Bank Przemysłowo - Handlowy
    PBK SA (w sumie ponad 750 lokalizacji). "

    I akie wlasnie bylo zamierzenie - ze beda dodawali kolejnych partnerow. JEst
    to pierwszy w Polsce tego typu program, ktory nie ogranicza sie do jednego
    podmiotu.
    Dlatego w przypadklu Citi Era lub BP, czy Vitay lub BZ WKB IDea - bank jest
    raczej wspolpracujacym partnerem. Placenie karta kredytowa zbiera punkty ale
    w programie niezwiazanego z bankiem podmiotu.

  • 19. Data: 2004-01-05 19:32:26
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:btcdp4$s7r$1@news.onet.pl...

> [...]
    > stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC oraz Bank Przemysłowo -
    Handlowy
    > PBK SA (w sumie ponad 750 lokalizacji). "

    Fakt, opis Premium Club powoduje ze ta karte mozna zaliczyc do
    lojalnosciowych. I chyba jest to jedyna taka karta w Polsce.

    --
    JaKi

  • 20. Data: 2004-01-05 19:38:47
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Handlowy
    > >
    > Fakt, opis Premium Club powoduje ze ta karte mozna zaliczyc do
    > lojalnosciowych. I chyba jest to jedyna taka karta w Polsce.

    No to wreszcie mam jasność. Dziękuję bardzo za wszystkie opinie i jeśli
    będzie wątek kontynuowany to będę wszystko pilnie śledził
    Grzegorz