  • Data: 2002-02-18 08:24:47
    Temat: Re: KK
    Od: <o...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > (i
    > niedawna.
    >
    > a na dodatek nie wszystkie banki przekazuja dane o zadluzeniu klientow do
    > BIKu

    Kiedyś napisałem maila do Lukasa z zapytaniem czy i jakie informacje są
    przekazywane do BIK w związku z tym, że posiadm u nich KK. Wisiało nade mną
    widmo zaciągnięcia kredytu mieszkaniowego, więc chciałem wiedzieć za wczasu co
    o mnie wiedzą.
    Dostałem odpowiedź, że jeśli w mojej umowie jest zapis, że bank może
    przekazywać takie dane, to bank może je przekazać... Szczyt precyzji i
    kompetencji.
    Ztego co wiem, w umowie nie musi być zapisu, że bank ma prawo do przekazywania
    tego typu danych, bo zezwala mu na to ustawa prawo bankowe, ale nie chciało mi
    sie juz dalej tego ciągnąć, tym bardziej, że osoba odpowadająca nawet nie
    raczyła się podpisać pod odpowiedzią.

    Miłego dnia
    Tomek