  • 1. Data: 2003-08-20 07:41:46
    Temat: KH 4% PKB
    Od: "Artur" <a...@e...pw.edu.pl>

    Witam,

    Związek Banków Polskich poinformował, że Polacy na budownictwo mieszkaniowe
    pożyczyli do tej pory 30 mld zł, co stanowi ok. 4% PKB. Na świecie wskaźnik
    ten wynosi 50-70%.
    Zastanawia mnie jedno - jak jest szansa, na wzrost tego wskaźnika skoro
    wniosek o kredyt hipoteczny rozpatrywany jest miesiąc (PKO BP, KredytBank),
    a i tak "siedzimy po godzinach" (słowa pracownika działu kredytów PKO BP) ?

    --
    Artur

  • 2. Data: 2003-08-20 08:06:17
    Temat: Re: KH 4% PKB
    Od: "" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > a i tak "siedzimy po godzinach" (słowa pracownika działu kredytów PKO BP) ?

    Różnie to bywa w różnych oddziałach. Ale czas rozpatrywania (nawet miesiąc) nie
    jest główną przeszkodą przy wieloletnich kredytach mieszkaniowych. Decyzji o
    pożyczeniu 100-200 tys lub więcej nie podejmujesz przecież z dnia na dzień. Ja
    uważam, że Polacy są bardzo biedni i nie stać ich na kredyty mieszkaniowe mimo
    dość niskiego oprocentowania. Zdecydowana większość nie jest wstanie spłacać
    nawet rat kapitałowych.
    Pozdrowienia Tensor1.